Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@12:12:30 GMT

تاثیر عجیب کرونا بر قیمت مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۶۳۶

تاثیر عجیب کرونا بر قیمت مواد مخدر

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار مجید کریمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اظهار کرد: در بدو شیوع ویروس کرونا با توجه به ناشناخته بودن این ویروس، بخشی از این مواد مخدر توسط سیستم‌های حمل و نقل جهانی ترانزیت جابه جا می‌شود، به واسطه اینکه حمل و نقل‌ها در سراسر دنیاکاهش یافت، بخشی از ورود و تزانزیت مواد مخدر نیز کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:، اما به فاصله یک یا دو ماه شاهد افزایش ورود انواع مواد مخدر شدیم و قیمت‌ها نیز افزایش پیدا کرد، چراکه کرایه این ترانزیت به واسطه کمبود حمل و نقل و وسایل آن افزایش یافت و شاهد افزایش قیمت موامخدر شدیم.
سردار کریمی گفت:در برخی کشور‌های منطقه متاسفانه شاهد بودیم که پلیس هم کار مبارزه با مواد مخدر را به واسطه شیوع کرونا تعطیل کرد، اما همکاران ما مبارزه با مواد مخدر را ادامه دادند و متاسفانه تعدادی از همکاران ما در دوران کروناه دچار آسیب شده و جانشان را از دست دادند.

وی گفت: پلیس همواره در جهت استقرار امنیت و آرامش مردم فعالیت میکند و برایش فرقی ندارد که در دوران کرونا و بیماری‌های خاص باشد یا مشکلات، موانع و سختی‌هایی که در نقاط مختلف مرزی وجود دارد یا در مواجهه با باند‌های مسلح مواد مخدر، همیشه آمادگی دارد تا با وجود همه این مشکلات از امنیت و آرامش مردم دفاع کند و پاسدار نظم و امنیت در داخل کشور باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران قیمت مواد مخدر ویروس کرونا قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ عبدالرضا خجسته اظهار کرد: شب گذشته مرد جوان به علت مسمومیت شدید ناشی از مواد مخدر به یکی از مراکز درمانی شهر مشهد منتقل و موضوع از طریق عوامل انتظامی به مرکز ۱۱۰ گزارش شد.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد بیان کرد: با حضور ماموران کلانتری امام رضا(ع) در بیمارستان مشخص شد، جوانی ۲۵ ساله که از یکی از استان‌های جنوب شرق کشور قصد انتقال مواد مخدر به روش بلعی به شهر مشهد را داشت، به علت بازشدن بسته‌های مواد مخدر دچار مسمویت شدید شده بود.

وی ادامه داد: مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل با تلاش کادر درمان از مرگ حتمی نجات یافت و ۱۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده‌اش خارج شد.

خجسته بیان کرد: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد و متهم تا بهبودی در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر نظر پلیس بستری است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش رائفی‌پور به قتل حجت‌الاسلام اکرمی در ماهشهر
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • پول افغانستان از دلار سودآورتر شد / اتفاق عجیب در اقتصاد ایران
  • مسمومیت شدید جوان مشهدی در پی بلع مواد مخدر
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید (+ جدول)
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن
  • سیگنال عجیب دلار به قیمت مسکن/ قیمت‌ جدید خانه‌های پایتخت را ببینید + جدول
  • بانک مرکزی اروپا: منتظر موج تورمی مواد غذایی باشید!
  • کمبود این ویتامین‌ها علت سرگیجه شماست