Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از معاینه ۴۰ هزار نفر از مردم ۷ استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان و هرمزگان طی دو هفته و به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شاهین محمد صادقی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در نشست خبری مجازی با خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در بسیج جامعه پزشکی در دانشگاه‌های تابعه و همکاری استانداران و بخش خصوصی در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:در هفته دفاع مقدس و طی دو هفته در استان‌های کرمانشاه، خوزستان، آذربایجان غربی، کردستان و ایلام که به طور مستقیم در دفاع مقدس درگیر بودند حداقل ۴۰ هزار نفر طی دو هفته مورد معاینه قرار می‌گیرند. البته به دلیل محرومیت‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز این معاینه در این استان‌ها نیز انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از همکاری سپاه در انجام این طرح خبر داد و گفت: تمام کسانی که توسط شبکه بهداشت و درمان در استان‌ها شناسایی شدند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد معاینه قرار می‌گیرند.

محمد صادقی با بیان اینکه ۱۸۰ هزار نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی آماده خدمت و جانفشانی برای ملت ایران هستند، گفت:اعتقاد داریم همه ملت ایران و همه اعضای جامعه پزشکی عضو بسیج هستند.   وی با اشاره به ترور بیولوژیک ها گفت: دست ساز بودن کرونا را نمی شود رد کرد و باید همراه به این موضوع فکر کنیم.   این خبر تکمیل می شود/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج پزشکی کرونا ویروس کرونا داروی کرونا بسیج جامعه پزشکی هفته دفاع مقدس استان ها هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم