Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@07:41:55 GMT

کمک وزارت امور خارجه به صادرات خرما

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۷۰۰

کمک وزارت امور خارجه به صادرات خرما

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نخلستان‌های این شهرستان بیان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان و بهبود بازار خرما تلاش و پیگیری زیادی داشته‌ایم. به همراه تعدادی از فعالان حوزه خرما شهرستان دشتستان دیداری با آقای انصاری معاون اقتصادی وزیر امور خارجه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مباحث خوبی در این دیدار مطرح شد و معاون وزیر امور خارجه هم برای همکاری در این موارد اعلام آمادگی کرد. قرار است افرادی که قصد صادرات خرما دارند از سوی وزارتخانه معرفی شوند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شد تعدادی از هیات‌های اقتصادی و بازرگانان خارجی را به شهرستان دشتستان دعوت کنند تا زمینه برای تقویت صادرات خرما فراهم شود. وزارت امور خارجه برای معرفی بازارهای جدید صادرات خرما اعلام آمادگی کرد. جز عراق و روسیه، کشورهایی مانند ارمنستان، چین و ترکیه برای خرید خرمای ایران اعلام آمادگی کرده‌اند که با کمک صادرکنندگان خرما و مسئولان تلاش خواهیم کرد خرمای دشتستان به این بازارها راه یابد.

در استان بوشهر سالانه ۱۶۴ هزار تن خرما تولید می‌شود که ۷۰ درصد آن مربوط به شهرستان دشتستان است.

کد خبر 550664 برچسب‌ها استان بوشهر خرما مجلس شورای اسلامی صادرات غیر نفتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر خرما مجلس شورای اسلامی صادرات غیر نفتی صادرات خرما امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن‌ها صبر و شکیبایی مسالت نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • کشت نخیلات در ۴۷ هکتار از باغات کارون
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت