Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@10:56:18 GMT

هفت نقطه استان کرمانشاه از زباله پاکسازی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۷۳۷

هفت نقطه استان کرمانشاه از زباله پاکسازی شد

سردار صدیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روستاهای ساتیاری و نجار در شهرستان پاوه، مجتمع مسکن مهر هلانیه و بوستان جهاد در جوانرود، روستای بدرآباد، ارتفاعات سراب روانسر و بخش هایی از محله گل سفید در شهرستان روانسر و سراب قره بلاغ سرپل ذهاب مکان هایی است که این طرح طی سه روز گذشته در آنها اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اجرای این برنامه برای سومین سال متوالی در سطح کشور و استان اجرایی شده و این برنامه نیز در سه روز گذشته در نقاط مختلفی از استان کرمانشاه برگزار شده است.

نماینده پروژه جهانی پاکسازی زمین در استان کرمانشاه اظهارداشت: محور اصلی این برنامه در سالجاری، جمع آوری فیلتر سیگارهایی است که علاوه بر آسیب به سلامتی انسان ها می تواند آسیب جدی نیز به محیط زیست وارد کند.

صدیقی یادآور شد: علاوه بر پاکسازی زمین از زباله، افزایش اطلاعات عمومی مردم، ایجاد حساسیت و وجدان زیست محیطی آنها از دیگر اهداف اصلی  اجرای این طرح است.

وی گفت: روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پراهمیت حفظ و حراست از زمین پرداخته شود.

روز ۱۵ سپتامبر هر سال به نام «روز جهانی پاکیزگی» نام گذاری شده است. 

برچسب‌ها روانسر مدیریت پسماند کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر مدیریت پسماند کرمانشاه روانسر مدیریت پسماند کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های آبرسانی روستایی که در استان در دست اقدام است، گفت : با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و در قالب دو قرارداد، در مجموع قرار است آبرسانی به ۸۶۰ روستای استان کرمانشاه انجام شود که اکنون این پروژه‌ها در دست اجرا و فعال هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این طرح‌های آبرسانی روستایی تا پایان سال ۱۴۰۵ به نتیجه برسد و دیگر روستای دارای تنش آبی در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مجموع اعتباری که در قالب این دو قرارداد برای آبرسانی به روستا‌های استان در نظر گرفته شده را بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

داوودی با بیان اینکه این پروژه‌های آبرسانی روستایی به تدریج تا سال ۱۴۰۵ اجرایی خواهند شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال جاری نزدیک به ۲۰۰ روستای استان آبرسانی شود.

وی تعداد روستا‌هایی که در سال گذشته در استان آبرسانی شد را نیز نزدیک به ۱۹۰ روستا اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، کرمانشاه را از جمله استان‌های پیشتاز در پروژه‌های آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) دانست و اظهار کرد: طی دو سال گذشته جهش قابل توجهی در آبرسانی به روستا‌های سطح استان شاهد بودیم و برخی از روستا‌ها که مشکلات چندین ساله داشتند، اکنون از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند و یا به زودی آبرسانی خواهند شد.

به گفته داووی، شهرستان کرمانشاه با ۱۹۳ روستا بیشترین تعداد روستا‌هایی را دارد که باید آبرسانی شوند.

وی تامین به موقع اعتبارات را یکی از ملزومات اجرای طرح‌های آبرسانی اعلام کرد و یادآور شد: البته موانع دیگری از جمله وجود معارضین و... باید مرتفع شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • کاروان خودرویی مردم روانسر در حمایت از حمله سپاه به اسراییل
  • موضوع امسال روز زمین چه خواهد بود؟
  • کمبود مربی و زمین نقطه ضعف بزرگ رشته نوپا است/ در آسیا می‌درخشیم
  • بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال مددجویان در کرمانشاه محقق شد
  • توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود
  • سرپل‌ذهاب لرزید
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه
  • چرا انداختن زباله های کره زمین در آتشفشان های فعال ایده خوبی نیست؟ (+عکس)
  • قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد