Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@04:48:15 GMT

۱۰ هزار تُن کالای اساسی در آذربایجان‌غربی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۰۹۱

۱۰ هزار تُن کالای اساسی در آذربایجان‌غربی توزیع شد

غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان، ۶ هزار و ۵۷۳ تُن شکر بوده که سهمیه خانوارها، اصناف، صنعت و زنبورداران توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین سه‌هزار و ۸۳۴ تُن برنج هندی و پاکستانی و ۱۶۰ تُن گوشت مرغ و ۲۴۳ تُن گوشت قرمز در این مدت توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همچنین هفت هزار و ۲۶۷ تُن کالا از جمله برنج هندی، شکر و گوشت قرمز در اختیار واحدهای توزیعی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی بیان کرد: این سهمیه اعلام شده کالاهای اساسی برای تامین نیاز خانوارهاست تا مشکلی در تامین آن برای شهروندان وجود نداشته باشد و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای و معتبر در سطح جامعه توزیع می‌شود.

وی تاکید کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی بر نحوه توزیع اقلام نظارت کاملی دارد.

وی اظهار داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی در توزیع اقلام یاد شده در خارج از شبکه توزیعی مشخص، کم‌فروشی، فروش بالاتر از نرخ مصوب دولتی و امتناع از فروش را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان و یا به‌صورت حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

تنظیم بازار کالاهای اساسی از جمله اقدامات اساسی سازمان صنعت، معدن و تجارت است و سالانه دهها تن از این اقلام، در بازار تزریق می شود.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی ارومیه ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور آذربایجان غربی معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر خبرداد.

مهدی صفوی افزود : طی بازه زمانی سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۵۰۰۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است .

وی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره‌برداری صادره در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی، صنایع معدنی و غیره می‌باشند، اضافه کرد: رقم سرمایه‌گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه‌گذاری در هر یک از واحدهای بهره‌برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال‌شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمراز واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فراتر از سال گذشته برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • بررسی مشکلات خانه معدن استان اردبیل
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه
  • صدور بیش از ۴ هزار پروانه کسب صنفی در خراسان جنوبی
  • کمبودی در عرضه کالای اساسی خانوار نداریم
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • صدور ۵۱ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی در استان بوشهر
  • شناسایی ۱۰۰ میلیون تن ذخایر معدنی جدید در هرمزگان
  • خروج ۶۷۱ میلیون دلار کالا از خراسان جنوبی