Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:48:24 GMT

تروریزم معضلی بین المللی و خطری برای نابودی انسان‌ها است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۱۳۷

تروریزم معضلی بین المللی و خطری برای نابودی انسان‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، شیخ مکی محقق و پژوهشگر مسائل سیاسی و فرهنگی آمریکا در کنفرانس ائتلاف جهانی صلح و عدالت گفت: مردم جهان از وجود جنگ و بی عدالتی در رنج هستند. تروریزم امروز یک معضل بین المللی بوده که نابودی انسان‌ها را هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: ضمن محکومیت اقدام صهیونیسم جهانی و آمریکا در ایجاد و گسترش روزافزون مشکلات، دردها و آلام مردم فلسطین از سلطه طلبی و تجهیز تروریسم در غرب آسیا به خصوص در ایران عراق و لبنان ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از مداخلات آمریکا در جنوب چین و در مرزهای روسیه و ونزوئلا که منجر به وجود ناامنی جنگ و بی عدالتی در جهان شده انتقاد کرده و بر اتحاد مسلمانان در مقابل امپریالیسم و یکجانبه گرایی تاکید نمود.

کد خبر 5028269

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع جهانی صلح اسلامی مقاومت فلسطین تروریسم محرم 99 طوبی کرمانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجمع جهانی صلح اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی سند 2030 معرفی کتاب کنگره امام سجاد ویروس کرونا پیام تسلیت معنویت امام سجاد ع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه

ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای ضمن دفاع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای ضمن دفاع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج 2، ص 453)

همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم مظلوم فلسطین در غزه روزه دارند، رژیم ذلیل و حقیر صهیونیستی مرتکب جنایات ضد انسانی و وحشیانه ای می شود. این رژیم پلید و شیطان صفت در آخرین جنایات خود در دیرالبلح و بیمارستانهای امل و شفاء پیر و کودک و زن و مردِ روزه دار را به خاک و خون کشیده است و مهمتر و غمبارتر اینکه بیماران و پناهندگان در بیمارستان شفاء غزه را به بدترین شکل به شهادت رسانده و زنان عفیف و پاکدامن را هتک حرمت نموده است!

از رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی انتظارِ پایبندی به کمترین اصول و حقوق انسانی را نداریم و نیک می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!

این ستاد ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار فراوان از این حادثه تلخ نسبت به عادی انگاری و روزمره گی جنایات صهیونیستها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم و از همه آزاد مردان و زنان جهان می خواهیم که به هر طریق ممکن نسبت به اعتراض و محکوم نمودن این جنایات به پا خیزند؛ مردم جهان روز جهانی قدس نزدیک است!

ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربتبه زودی پیشنهادات متنوع خود برای نحوه کمک همه مردم جهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام خواهیم کرد«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است
  • روز جهانی تئاتر + تاریخچه و شعار
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • ظریف: روسیه، ایران را برای منافع خود فدای آمریکا می‌کند/ برخی می‌خواهند روس‌ستیزی و یا روس‌پرستی خود را ثابت کنند
  • بنیان رژیم صهیونیستی بر خشونت گذاشته شده است
  • فروردین ۱۳۵۷؛ ریال ایران دوازدهمین ارز معتبر جهان شد
  • بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه
  • جنایت بیمارستان الشفاء وجدان خفته جهان را بیدار کرد | تاریخ اسرائیل، تاریخ جنایت است