Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@05:25:56 GMT

اکران قسمت دوم انیمیشن خانواده کرودها جلو افتاد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۱۶۳

اکران قسمت دوم انیمیشن خانواده کرودها جلو افتاد

دومین قسمت از انیمیشن «خانواده کرودها» یک ماه زودتر از موعد مقرر و در ماه نوامبر (آذر ۹۹) اکران می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اسکرین‌رنت، استودیو دریم ورکس انیمیشن (Dreamworks Animation) از پوستر خانواده کرودها ۲: عصر جدید (The Croods: A New Age) رونمایی کرده است که از تغییر تاریخ اکران این انیمیشن حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنباله موردانتظار خانواده کرودها (۲۰۱۳)، از ساخت تا اکران، مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است؛ پس از لغو این پروژه در سال ۲۰۱۶، دریم‌ورکس و یونیورسال از بازگشت این انیمیشن روی میز طراحی و اکران آن در سپتامبر سال ۲۰۲۰ (شهریور- مهر ۹۹) خبر دادند. اما کمی بعد دریم‌ورکس به اقتضای تغییرات ایجاد شده در جدول زمانبندی خود، اکران این انیمیشن را به ۲۳ دسامبر (۳ دی) موکول کرد.

حالا آنطور که از پوستر مینیمالیستی منتشر شده از این فیلم برمی‌آید، خانواده کرودها: عصر جدید یک ماه زودتر از موعد مقرر و در تاریخ ۲۵ نوامبر (۵ آذر) روی پرده خواهد رفت.

این پوستر همچنین پیرنگ اصلی انیمیشن را نیز برملا کرد: شخصیت‌های اصلی داستان همچون نمودار معروف تکامل انسان، در یک ردیف و به سمت شخصیت‌های جدید فیلم موسوم به بترمن‌ها (Bettermans) حرکت می‌کنند. اعضای خانواده بترمن برخلاف کرودها، اتوکشیده هستند و پیچیده و باکلاس به نظر می‌رسند.

در خانواده کرودها: عصر جدید ساخته جوئل کرافورد (Joel Crawford)، این خانواده ناندرتال خونگرم، باید محل جدیدی برای زندگی پیدا کند بنابراین در جستجوی یک خانه تازه سفری را در جهان پهناور آغاز می‌کند. آنها یک تکه‌ بهشت بی‌نقص پیدا کرده و در آن ساکن می‌شوند، اما یک مشکل کوچک وجود دارد و آن هم این است که بترمن‌ها از قبل آن را تصاحب کرده‌اند.

نیکلاس گیج، کاترین کینر، اما استون، رایان رینولدز، کلارک دوک و کلوریس لیچمن در قسمت دوم نیز چون قسمت اول صداگذاری شخصیت‌های خانواده کرود را برعهده داشتند و پیتر دینکلیج (بازیگر نقش تیریون لنیستر در سریال بازی تاج و تخت)، لزلی من و کلی مری برای صداگذاری شخصیت‌های خانواده بترمن، به تیم گویندگان ملحق شدند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم

دیگر خبرها

  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تاخت و تاز سینمای ژاپن در چین