Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس ـ پیغام فتح؛ ویژه نامه چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس: علی عطایی، سرپرست هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب، به خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس نمایش های میدانی را در سطح شهر تهران برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: این برنامه ها به منظور ترویج هنر و فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر  و بزرگان دفاع مقدس و جریان مقاومت و احیای فرهنگی دفاع مقدس و نهضت عاشورا در دهه پنجم انقلاب با اجرای 40 نمایش میدانی در بوستان های شهر تهران برگزار می شود.

عطایی عنوان کرد: نظارت و برنامه ریزی کار با مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری و دبیری اجرا با مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 است.

به گزارش فارس، براساس جدول اجراهای میدانی ، این برنامه ها از 31 شهریور ماه در محوطه تئاتر شهر، میدان امام حسین(ع)، فرهنگسرای معرفت و گلستان، ایستگاه مترو ایوان انتظار و فرودگاه مهرآباد آغاز و در روزهای بعد تا ششم مهر ماه به دیگر فرهگسراها از گجمله امید،  بوستان مهران، فرهنگسرای سرو، رضوان و باغ موزه دفاع مقدس می رسد. ساعت اجرای این برنامه ها 16/30 ، 17 و 18/35 است.

جدول اجراها به همراه اسامی نمایش ها، ساعت و مکان    pdf شد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری هنرهای نمایشی علی عطایی نمایش میدانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگداشت سعدی با هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • فردا بازدید از تمامی اماکن تاریخی استان فارس رایگان است
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود