Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@20:11:13 GMT

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۳۴۳

جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز برگزار شد.

در این جلسه، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور، بیژن زنگنه وزیر نفت و علی ربیعی سخنگوی دولت حضور دارند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری دولت رئیس جمهور معاون معاون اول رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حجت‌الاسلام سید ابرئیسی، رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیروهای مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرایی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد.

رئیسی در جلسه عصر یکشنبه هیئت دولت، ضمن تجلیل از عملیات مقتدرانه، تاریخی و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، «هماهنگی میدان و دیپلماسی»، «هماهنگی بین بخش‌های صف و ستاد» و همچنین «دقت بسیار بالا در اجرای عملیات» را از جلوه‌های کم‌نظیر و افتخارآمیز این عملیات برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت و جان‌فشانی نیروهای مسلح و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و با این اقدام غرورانگیز، علاوه بر عملی شدن وعده تنبیه دشمن متجاوز، قلوب تأثر یافته مردم جهان، امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از جنایات این رژیم متجاوز نیز آرام گرفت.

رئیس‌جمهور همچنین با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیروهای مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرایی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد و بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات اقتصادی دولت به منظور حفظ ثبات بازار و اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی تأکید کرد.

آیت‌الله رئیسی ضمن یادآوری نقش و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق شعار سال و مشارکت دهی مردم در جهش تولید، تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند با گفتمان سازی، مشارکت مردم در امر تولید، توانمندسازی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و نهادهای مردمی و همچنین رفع موانع نقش‌آفرینی مردم در تولید و اقتصاد کشور شعار امسال را تحقق ببخشند.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران که حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس را مسئولیت آور عنوان کرده بودند، تصریح کرد: دولت و خدمتگزاران نظام، خود را موظف می‌دانند که با تمام وجود، مجدانه، مجاهدانه و زمان شناسانه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • هماهنگی میدان و دیپلماسی جلوه‌ افتخارآمیز عملیات سپاه بود
  • دستور رئیس‌جمهور برای اتخاذ تدابیر لازم برای جنگ روانی دشمن
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد