Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@05:45:16 GMT

کرونا، شهره سلطانی را دست به عصا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۳۶۵

کرونا، شهره سلطانی را دست به عصا کرد

این هنرمند که چندی پیش دچار کرونا شده بود، هم از تجربه ابتلا به این ویروس سخن گفت و هم درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش؛ هرچند که این فعالیت‌ها به دلیل کرونا تا حدودی محدود شده است.

او هچنین از مردم خواست همچنان توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند و سلامتی خود و دیگران را به خطر نیندازند.

سلطانی گفت: شخصا خیلی رعایت می‌کنم و فقط خانواده‌ام را می‌بینم و گاهی برای کار بیرون می‌روم؛ ولی متاسفانه برخی از مردم با بی‌توجهی سبب می‌شوند کسانی مانند من که ایمنی بدن‌مان پایین است، دچار این ویروس شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازیگر و کارگردان بهمن و اسفند سال گذشته فیلم تازه خود را با نام «پوران» ساخت که به دلیل گسترش کرونا، یک سکانس آن باقی ماند.

او در این باره توضیح می‌دهد: «پوران» نوشته فاطیما اباحمزه است که آن را بر اساس طرحی از من نوشته و رویا نونهالی، بهناز جعفری، سارا خوئینی‌ها و بهروز پناهنده از بازیگران آن هستند.

سلطانی خبر می‌دهد که در سکانس پایانی، سه بازیگر دیگر هم به این ترکیب اضافه می‌شوند، ولی فعلا ترجیح می‌دهد نام آنان را مطرح نکند.

او درباره داستان فیلمش هم می‌گوید: یک ملودرام اجتماعی و درباره زنی است که بعد از ۲۵ سال از زندان آزاد می‌شود و حالا با ماجرا‌هایی رو به رو خواهد شد.

این هنرمند که دو سال پیش فیلم سینمایی دیگری به نام «کوتاه مثل زندگی» را ساخته بود، درباره اکران این فیلم هم توضیح می‌دهد: این فیلم را برای اکران در گروه «هنر و تجربه» ساختم، ولی متاسفانه آنقدر اکران‌مان دیر شد که تهیه‌کننده ما، آقای مهران مهام تصمیم گرفت فیلم را به شبکه نمایش خانگی بدهد و حالا در نماوا در حال اکران است.

مشاور او در ساخت این فیلم محمد حسین لطیفی بوده است.

سلطانی به تازگی هم پیشنهاد بازی در فیلم جدید با نام «سیبیل» را پذیرفته که نوشته دیگری از فاطمه اباحمزه است و با کارگردانی هادی رحیمی برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می‌شود.

به گفته او، قرار است این فیلم هم در گروه هنر و تجربه اکران شود.

این هنرمند تئاتر در پاسخ به این سخن که آیا با تئاتر خداحافظی کرده‌اید، با خنده تاکید می‌گوید: اصلا! با تئاتر خداحافظی نکرده‌ام! اتفاقا امسال نوبت اجرا داشتم و قرار بود کاری را کارگردانی کنم، ولی به خاطر کرونا و، چون ایمنی بدنم پایین است، باید قدری دست به عصا شوم تا دوباره درگیر این ویروس نشوم؛ بنابراین همه پیشنهاداتم را رد کردم. هرچند بار قبلی هم به خاطر کوتاهی گروهی دیگر، گرفتار شدم. این روز‌ها همه ما نه تنها مسئول سلامتی خود هستیم بلکه باید در برابر دیگران هم متعهد باشیم، چون سلامتی همه ما به یکدیگر وابسته است.

شهره سلطانی در پایان یادآوری می‌کند: سال گذشته در نمایش «پنجره‌ای رو به آسمان» کار امیر دژاکام بازی کردم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و الان هم آنچنان دلتنگ صحنه هستم، که شاید بزودی اگر پیشنهاد تازه‌ای مطرح شد، دل به دریا بزنم و بپذیرم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون پارسی خبر کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد

زی‌سان: این مرد ۷۲ ساله ناشناس زمانی که در سال ۲۰۲۲ و پس از دریافت چندین واکسن کووید، به نوع اومیکرون (Omicron) ویروس کرونا مبتلا شد، دچار نقص ایمنی شدید بود.

به گزارش زی‌سان، از آن زمان، وی در مجموع ۶۱۳ روز تا زمان مرگش در اکتبر سال گذشته، به طور مداوم تستش به ویروس کرونا مثبت بود.
اگرچه موارد بسیار طولانی کووید-۱۹ در گذشته گزارش شده، اما این طولانی‌ترین موردی است که تاکنون وجود داشته است.

در طول ۲۰ ماه عفونت، پزشکان تمام تلاش خود را برای کمک به مرد مسن انجام دادند، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد. بدن او حتی با کمک دارو‌های آنتی‌بادی نمی‌توانست پاسخ ایمنی کافی برای مبارزه با ویروس داشته باشد و سال گذشته به دلیل تشدید یک بیماری زمینه‌ای درگذشت.

بیماران مبتلا به “SARS-CoV-۲” معمولاً ویروس را ظرف چندروز یا چند هفته از بین می‌برند، اما در این حالت شدید، عفونت تقریباً دو سال ادامه داشت.

در طول دوره عفونت، پزشکان مکرراً از مرد نمونه‌برداری کردند تا مواد ژنتیکی ویروس کرونا را تجزیه و تحلیل کنند و دریافتند که نوع اصلی Omicron BA۱ در بدن او بیش از ۵۰ جهش داشته است؛ جهش‌هایی که می‌توانستند از سیستم ایمنی بدن انسان فرار کنند.

خوشبختانه، «هیچ انتقال مستندی» از این مرد به سایر اعضای جامعه وجود نداشت، اما این مورد بر خطرات طولانی‌مدت عفونت SARS-CoV-۲ تاکید دارد.

محققان نوشتند: «این مورد بر خطر عفونت‌های پایدار SARS-CoV-۲ در افراد دارای نقص ایمنی تاکید می‌کند، زیرا ممکن است انواع منحصر به فرد ویروس کووید به دلیل تکامل گسترده، درون میزبان ظاهر شود.»

tags # کرونا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • کشف هزار کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق در قصرشیرین
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان