Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@16:52:30 GMT

آخرین وضعیت واریز پول سهام عدالت به حساب سهامداران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۴۶۵

آخرین وضعیت واریز پول سهام عدالت به حساب سهامداران

مدیر عامل کارگزاری آگاه با اشاره به این که پول سهام عدالت فروخته شده به صورت روتین واریز می‌شود و نزد کارگزاری باقی نمی‌ماند، عنوان کرد: امروز پول حاصل از فروش سهام در روز ۲۴ شهریور ماه واریز شده است.

به گزارش پول نیوز، مدیر عامل کارگزاری آگاه از واریز پول سهام عدالتی که هفته گذشته فروخته شده در امروز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا سرافراز گفت: سهام عدالتی که تا روز ۱۹ شهریور ماه به فروش رفته، پول آن به حساب سهامداران واریز شده است؛ امروز نیز پول حاصل از فروس سهام عدالت در روز ۲۴ شهریور واریز شده است.

وی افزود: در کارگزاری آگاه هیچ گونه پرداختی معوقی وجود ندارد و فروش‌ها پس از دریافت لیست اطلاعات سهامداران به حسابشان واریز می‌شود یعنی فرایند فروش و واریز به صورت روتین انجام می‌شود.

سرافراز عنوان کرد: تنها مشکلی که در پرداخت‌ها وجود داشت این بود که شماره شبا یا اطلاعات هویتی بعضی از سهامداران مغایرت داشت که اخیرا شرکت سپرده‌گذاری مرکزی این اطلاعات را اصلاح کرده است، همچنین ما نیز در کارگزاری با این گروه از سهامداران تماس می‌گیریم و اطلاع‌رسانی می‌کنیم که اطلاعات در چه بخشی مشکل دارد تا اصلاح کنند.

مدیر عامل کارگزاری آگاه با اشاره به این که در فروش سهام عدالت پیغام ناظر وجود دارد، بیان کرد: مثلا پیغام می‌آید که باید سهام را در مثبت پنج بفروشید و ما درخواست‌ها را ثبت می‌کنیم، بعضی از سهم‌ها که شرایط پیغام ناظر را دارد فروخته می‌شود و برخی دیگر نه.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت کارگزاری آگاه سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «چشم و هم چشم به کادوی روز معلم رسید؛ الزام به خرید سکه برای معلم!»، «آیا می دانید سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس چه سنی است؟»، «مهارت دیداری/کدام شکل در مجموعه زیر وجود ندارد؟»، «سخنان عجیب عموقناد در مورد نحوه ضبط برنامه در دهه ۶٠ شمسی»، «۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز شد»، «گویندگی جذاب بهنام تشکر در انیمیشن»، «روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!

 

چشم و هم چشم به کادوی روز معلم رسید؛ الزام به خرید سکه برای معلم!

آیا می دانید سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس چه سنی است؟

مهارت دیداری/کدام شکل در مجموعه زیر وجود ندارد؟

سخنان عجیب عموقناد در مورد نحوه ضبط برنامه در دهه ۶٠ شمسی

۳۱ هزار میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز شد

گویندگی جذاب بهنام تشکر در انیمیشن

 

 

 

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS توسط کارگزاری مفید
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!