Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@07:03:28 GMT

محتکران کالا در استان اردبیل شناسایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۴۶۹

محتکران کالا در استان اردبیل شناسایی می‌شوند

به گزارش ایرنا، حسین وطن دوست روز یکشنبه در جلسه کار گروه تنظیم بازار استان افزود: موجودی انبارها در خصوص ذخیره اقلام ضروری باید توسط صاحبان کالاها اعلام شود و در این خصوص بازرسی های لازم صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: فروشندگان هم باید قیمت کالاها را درج کنند و در این خصوص لازم است فرهنگ‌سازی لازم برای عدم خرید کالای بدون درج قیمت توسط مشتریان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وطن دوست اظهار داشت: شعبه ویژه کنترل و نظارت بر فروش کالاها توسط تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده و روند بازرسی‌ها به صورت روزانه و هفتگی از رسانه‌ها اعلام می‌شود.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در ادامه از  اقدامات انجام گرفته در راستای تامین و توزیع نهاده‌های دامی خبر داد و گفت: در قیمت گذاری این نهاده ها ۳۰درصد اختیارات به استان‌ها تفویض شده است.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام ستاد تنظیم بازار کشور پنج الی شش هزار تن نهاده دامی در سطح استان‌های کشور توزیع می‌شود.

برچسب‌ها استان اردبیل اصناف احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل اصناف احتکار استان اردبیل اصناف احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل

سیاوش نیرومند گفت: ۱۳۵ مورد از این تعداد تغییر کاربری با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و ۳۹ مورد نیز به استناد ماده ۳ این قانون طبق احکام قطعی صادره از مراجع قضایی قلع و قمع شد و مابقی موارد شناسایی شده نیز در دست اقدام است.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل سطح اراضی کشاورزی آزاد شده تغییر کاربری داده شده شهرستان اردبیل طی یک سال گذشته قریب به ۴۸ هزار متر مربع اعلام کرد.
او حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی را یکی از وظایف مهم وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و افزود: جهاد کشاورزی امانتدار اراضی زراعی است و باید حافظ و مدافع بهره برداری اصولی و صحیح از اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده باشد.

نیرومند هدف از اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی را حفظ حقوق مردم و دولت دانست و اظهار کرد: مردم باید نسبت به موضوع حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و بهره برداری اصولی و صحیح از آن مطلع شده و با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشند.
او همچنین از تمامی مالکان زمین‌های کشاورزی خواست تا قبل از هر گونه تغییر کاربری، برای اخذ مشاوره و کسب مجوز قانونی لازم به مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی دهستان‌های حوزه خود مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • عضو اتاق بازرگانی: بانک مرکزی مسئول قیمت نهایی کالاها نیست
  • فاصله بین قیمت واقعی فولاد با نرخ جهانی بسیار است
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • متولیان میدان عرضه دام در حذف واسطه‌گران همکاری کنند
  • تشکیل کارگروه ایمنی ساختمان های شهر زرند
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل
  • سالن تخصصی ورزش نابینایان و توان‌یابان تامین اعتبار می‌شود
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل