Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@18:48:48 GMT

برگزاری ۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس فریدونکنار

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۴۸۳

برگزاری ۴۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس فریدونکنار

محمد برمر از ۴۰ برنامه شاخص به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان فریدونکنار خبر داد و گفت: رزمندگان جنگ تحمیلی الگوی ما می‌توانیم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد برمر در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: پیامبر اکرم(ص) اسکلت اسلام عزیز را پایه‌گذاری کردند و اهانت کشورهای غربی به ساحت پیامبر و قرآن کریم نشان از شخصیت وحشی آنها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خاطرنشان کرد: این اقدامات مسلمانان را برای ادامه مسیر پیامبر اسلام(ص) مصمم‌تر کرده و چهره اصلی و باطنی غربی‌ها را نمایان می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس پر از نمادها و صحنه‌هایی است که همه نشان از ایثارگری و آرمان‌خواهی دارد.

برمر با بیان اینکه دفاع مقدس صحنه الگوسازی برای رشد و پیشرفت است گفت: اینکه رزمندگان در جنگ تحمیلی با دستان خالی توانستند دشمن تا دندان مسلح را عقب برانند تجلی شعار ما می‌توانیم بوده و این شعار باید امروزه در جامعه ما تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران درحال حاضر الگوی حرکتی بسیاری از کشورها است یادآور شد: انقلاب اسلامی با پشت سر گذاشتن بسیاری از بحران‌ها، هم‌اکنون به مرحله‌ای از ظرفیت رسیده که الگوی کشورهای دیگر است و البته باید در این مسیر با دقت حرکت شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار خاطرنشان کرد: دفاع مقدس برگرفته از مکتب سیدالشهدا(ع) و پیروی از ولایت مطلقه فقیه بوده است.

برمر با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس است که نشان از بلوغ این اتفاق مهم دارد، ادامه داد: گفتمان جمهوری اسلامی که گفتمان مقاومت در سطح جهان است باید در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس به خوبی در دنیا منعکس شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سلامت محور خواهد بود اظهارکرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار و به‌دنبال انتقال پیام دفاع مقدس خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار تصریح کرد: ۴۰ برنامه شاخص از سوی سپاه ناحیه فریدونکنار در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، بصیرتی، خدمت‌رسانی، جهادی، اقتصادمقاومتی، تعلیم و تربیت و آموزشی برای هفته دفاع مقدس درنظر گرفته شده است.

برمر گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، خاطره‌گویی رزمندگان در فضای حقیقی و مجازی، گشت‌های محلات، مسابقه نقاشی، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری ۴۰ آئین آبروی‌محله در کوچه شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی و پاسخ به شبهات و صبحگاه مشترک خدمت از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در فریدونکنار است.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس

در پیام تسلیت غلامعلی حیدری در پی درگذشت حاج محمد کیانی رزمنده دفاع مقدس در استان آمده است:

بیشتر بخوانید

پیام تسلیت استاندار درپی درگذشت مادر شهیدان منافیان

خبر درگذشت ناگهانی مجاهد و رزمنده دفاع مقدس حاج محمد (جمعه علی) کیانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی تردید، خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند آن برادر پرتلاش و خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدّس، در مقاطع مختلف در اذهان فرماندهان، رزمندگان، دوستان و مردم شریف و ولایتمدار استان باقی خواهد ماند و فراموش نخواهد شد.

مردی که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس همواره در میدان جهاد بود و پس از آن نیز در میدان خادمی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و خدمت صادقانه گام برداشت و پاسداری این نظام اسلامی را بالاترین افتخار خود میدانست. او همواره در میدان تکلیف و عمل به وظیفه از پیشگامان بود.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان برادری مخلص و پرتلاش، از درگاه پروردگار متعال برای خاندان ایشان، فرزندان عزیزش و سایر بازماندگان آن مرحوم، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت میکنم و امیدوارم روح آن عزیز سفر کرده در خلد برین، همنشین اهل بیت عصمت و طهارت باشد و با ارواح طیبّه شهداء محشور و قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت رزمنده دفاع مقدس
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • با مشارکت مشروع ایران در نبرد طوفان‌الاقصی، صف جهاد مقدس اسرائیل تکمیل شد
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • برگزاری مراسم شکرانه تحقق «وعده صادق» در مساجد سراسر کشور
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم