Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمالی پور گفت: از بستر فضای مجازی می توانیم برای صادرات ارزش های فرهنگی به خوبی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز (یکشنبه ۳۰ شهریور) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: همه ما می دانیم در کنار هر فرصتی، تهدید وجود دارد و اتفاقات جامعه همراه با فرصت ها و تهدیدها است و مهم است تهدیدها را خوب شناخته و آنها را به ثروت تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: تجربه ما در گذشته نشان داده است هر جا با پدیده های عالمانه برخورد کردیم توفیقات بسیاری حاصل شده است و این امر باید محل توجه ما باشد.

 

وی عنوان کرد: امروز دنیا به طرفی حرکت می کند که عصر دیجیتال است، این عصر بر همه ظرفیت های جامعه قالب شده و سرعت تحولات هم به شدت رو به فزونی است، در این شرایط ما باید از هم اکنون تدبیر کرده و نیازهای جامعه و اقداماتی که باید انجام دهیم را برنامه ریزی کنیم.

 

جمالی پور اعلام کرد: انقلاب ما فرهنگی است و یکی شعارهای ما صادرات فرهنگ و دین به جهان بوده، در گذشته فکر می کردیم با اعزام مبلغ و فراهم کردن مراودات این امر انجام می شود ولی امروز شرایط به گونه ای دیگر وجود دارد و اگر علما، اساتید و فرهنگ دوستان بخواهند این ارزش ها را به جامعه معرفی کنند، امکان پذیر است و از بستر فضای مجازی می توانیم برای صادرات ارزش های فرهنگی به خوبی استفاده کنیم.

 

وی گفت: امروز از فضای مجازی می شود ثروت، قدرت و ارزش ها را خلق کرد و فضای مجازی فرصت تسلط، تعامل و همکاری را می تواند ارزان قیمت در اختیار ما قرار دهد.

 

استاندار قزوین توضیح داد: ما باید از این فرصت ها به درستی استفاده کنیم و یکی از راه های درست استفاده از فضای مجازی تحقیق و مطالعه است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جامعه آگاه شده و در فضای مجازی حضوری گسترده دارد، این فضا می تواند به ما کمک کند روابط خود را با مردم تعمیق بخشیده و ناهنجاری ها را اصلاح و ارزش های فرهنگی را منتقل کرده و از ارزش های دینی صیانت کنیم و برای این کار هم باید برنامه محور عمل کرد.

 

جمالی پور یادآور شد: آنچه می تواند در جامعه تحول ایجاد کند فضای مجازی است و امروز فضای مجازی از فضای حقیقی اثرگذارتر شده است و این فرصت بزرگی برای یک کشور است که از این فرصت برای خود خلق فرصت و اعتماد کرده و بر تهدیدها غلبه کند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارزش های فرهنگی استاندار قزوین فضای مجازی ارزش های فرهنگی فضای مجازی جمالی پور ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، چند سالی است که فضای مجازی با معرفی سایت‌ها و کانال‌های مختلف، امکان خرید و فروش غیر حضوری را فراهم کرده است.

این سایت ها، اما در برخی مواقع به بستری برای سواستفاده از اعتماد عمومی و عرضه کالا‌های تقلبی، به ویژه طلا و جواهر تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی واکنش کاربران فضای مجازی به اقدام امروز اسرائیل
  • ضرورت هوشیاری در خرید‌ از فضای مجازی
  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • نقش سلبریتی‌ها و فضای مجازی در موج گرایش به جراحی‌ها و خدمات زیبایی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است