Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:45:01 GMT

شرایط کرونا در کرمانشاه بدتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۵۳۸

شرایط کرونا در کرمانشاه بدتر می‌شود

دکتر محمودرضا مرادی روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: اکنون وضعیت بیماری کرونا در شهرستان‌های سنقر، کرمانشاه، پاوه، گیلانغرب و کنگاور قرمز و وضعیت کلی استان زرد است.
وی افزود: باتوجه به روند افزایشی شیوع این بیماری در استان پیش بینی می شود که وضعیت این بیماری بدتر از گذشته شود به همین دلیل باید وضعیت عمومی استان را از حالا قرمز در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: دهم شهریور ماه ۱۷۰ بیمار بستری داشتیم که اکنون به ۳۶۲ نفر افزایش یافته است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه عنوان کرد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۱ هزار و ۸۶۵ نفر به دلیل شیوع این بیماری بستری شده اند که ۵۷۳ نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
مرادی افزود: براساس آمارها میانگین فوت افراد مبتلا به بیماری کرونا در شهریورماه نسبت به تیرماه کاهش یافته است اما به نظر می رسد که در روزهای آینده آمار مرگ ناشی از این بیماری افزایش پیدا کند.
وی با بیان اینکه افراد در رده سنی ۳۰ تا ۵۰ سال بیشترین مبتلایان به کرونا در استان کرمانشاه هستند، اظهار داشت: براساس آمارها ۵۵ درصد بستری ها مرد و مابقی زن هستند در موارد فوتی نیز مردان ۵۸ درصد فوتی ها را به خود اختصاص می‌دهند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر اینکه روند ابتلای افراد در کرمانشاه به بیماری کرونا شیب بسیار بالایی دارد، گفت: به منظور خدمات‌دهی بهتر به بیماران کرونا در استان نیازمند افزایش تخت‌های آی سی یو (icu) هستیم.
مرادی همچنین در این نشست پیش بینی کرد که برای درمان مبتلایان به کرونای استان در ۶ ماه آینده بسته به شدت شیوع این بیماری بین ۳۵۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه نیاز است.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرمانشاه کرونا ویروس کرونا کرمانشاه اخبار کنکور بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش کانال تلگرامی شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و مسری در این باریکه به علت فقدان آب سالم و بهداشتی و نبود آب مناسب برای شرب هشدار داد

دیگر خبرها

  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا