Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: در تداوم ارتقاء امنیت اجتماعی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی، روز گذشته با هماهنگی با دستگاه قضائی و با توجه به موج سوم شیوع کرونا در جامعه، طرح نظارتی بر گیم‌نت‌های شهرستان اراک از سوی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت و اتحادیه مربوطه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به بازدید از ۹ گیم نت در طرح مذکور اشاره و بیان داشت: در مدت زمان اجرای این طرح، از ۵ واحد صنفی تعهد کتبی گرفته و به ۵ واحد دیگر نیز تذکر داده شد.

پرویزی با اشاره به صدور اخطار پلمب برای یک واحد صنفی به دلیل انجام تخلفات مختلف در این طرح نظارتی خاطر نشان کرد: هدف از انجام چنین طرح‌هایی، ایجاد فضایی امن و بهداشتی برای شهروندان با توجه به شیوع موج سوم کرونا در سطح جامعه است که مهمترین دستاورد آن، ارتقاء روزافزون امنیت اجتماعی در بین واحدهای صنفی خواهد بود.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با جرائم افراد سودجو و فرصت‌طلب افزود: پلیس با اجرای مستمر طرح‌های مبارزه با مظاهر علنی فساد و همچنین تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: اراک استان مرکزی امنیت اجتماعی گیم نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم