Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:39:00 GMT

افزایش مجدد قیمت دلار و یورو

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۷۰۵

افزایش مجدد قیمت دلار و یورو

به گزارش ایرنا، امروز (۳۰ شهریور) بازار ارز تحت تاثیر تحولات سیاست بین الملل و تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم های سازمان بین الملل علیه ایران، با روندی صعودی در حال انجام معاملات است.

بر این اساس، در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز دلار در صرافی‌های بانکی ۷۰۰ تومان گران‌تر از روز گذشته خرید و فروش شد؛ دلار با نرخ ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۲۷ هزار و ۵۲۰۰ تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که در ابتدای روز تابلوی صرافی های بانکی قیمت خرید و فروش دلار را ۴۵۰ تومان کمتر از نرخ کنونی ثبت کرده بودند، اما به تدریج و به دنباله سیر صعودی معاملات امروز بازار، صرافی‌ها نیز قیمت خود را اصلاح کردند.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز از ابتدای روز تا این ساعت شاهد افزایش ۴۰۰ تومانی قیمت‌ بود. در این صرافی‌ها در حال حاضر بهای ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان برای خرید یورو و ۳۲ هزار تومان برای فروش این ارز ثبت شده است.

مشاهدات بازار غیررسمی ارز نیز نشان‌دهنده حرکت مشابه این بازار با صرافی‌های بانکی است. بر همین اساس در معاملات امروز این بازار، قیمت دلار در ابتدای روز در محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد و هم اکنون در محدوده قیمت ۲۷ هزار ۱۵۰ تومان در حال خرید و فروش است.

در سامانه سنا نیز در طی روز کاری گذشته (۲۹ شهریور)،  یورو به مبلغ میانگین ۳۱ هزار و ۹۱ تومان به فروش رفت و برای فروش دلار نیز میانگین ۲۶ هزار و ۳۲۳ تومان ثبت شد.

همچنین در سامانه نیما طی روز معاملاتی گذشته قیمت هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۷ هزار و ۸۰۵ تومان ثبت شد.  فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۵۳۷ تومان انجام شد.

برچسب‌ها دلار صرافی بانکی یورو دلالان سکه و ارز سامانه نیما سامانه سنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلار صرافی بانکی یورو دلالان سکه و ارز سامانه نیما سامانه سنا دلار صرافی بانکی یورو دلالان سکه و ارز سامانه نیما سامانه سنا اخبار کنکور صرافی های بانکی خرید و فروش ۲۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲؛ طلا و سکه گران شدند

فرارو- قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۸ اسفند یعنی مصادف با آخرین روز رسمی خریدوفروش‌های بازار، سه میلیون و ۲۱۹ هزار تومان به ثبت رسید. همزمان با رشد ۱۹ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار، سکه امامی موفق به عبور از مرز ۳۸ میلیون و ۵۰۰ شد و سکه گرمی در محدوده هفت میلیون معامله شد. یورو خدماتی هم که مبنای محاسبه ارز مسافرتی در روز‌های پایانی سال است، امروز نزدیک ۴۷ هزار و ۳۵۰ تومان عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۴۷۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان قیمت یورو خدماتی با با همین میزان رشد به ۴۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی زیر قیمت بازار آزاد کنند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی یکشنبه امروز
دلار خدماتی

43 هزار و 370 تومان

43 هزار و 470 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 245 تومان

47 هزار و 350 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۸ اسفند همزمان با معاملات ابتدایی بازار معادل سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌ثبت رسید و از این حیث ۱۹ هزار تومان درقیاس با عصر دیروز افزایش پیدا کرد.

سکه امامی با رشد قیمت ۳۹۹ هزار تومانی، از مرز ۳۸ میلیون و ۵۰۰ عبور کرد و به‌شکل متوسط ۳۸ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان قیمت خورد. نیم‌سکه ۲۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان یعنی ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز فروخته شد و سکه گرمی با همین میزان افزایش قیمت پا به کانال هفت میلیون گذاشت.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

یکشنبه

امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 138 هزار تومان

سه میلیون و 138 هزار تومان

سکه امامی

37 میلیون و 859 هزار تومان

38 میلیون و 33 هزار تومان

نیم سکه

22 میلیون و 560 هزار تومان

22 میلیون و 760 هزار تومان

ربع سکه

13 میلیون و 840 هزار تومان

13 میلیون و 840 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 730 هزار تومان

شش میلیون و 820 هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
  • نرخ دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲؛ طلا و سکه گران شدند
  • افزایش قیمت ارز‌ها در سامانه نیما
  • افزایش قیمت پوند در سامانه سنا
  • نرخ دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲؛ قیمت سکه از مرز ۳۸ میلیون رد شد
  • قیمت دلار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • افزایش قیمت یورو در سامانه سنا
  • قیمت دلار امروز ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • افزایش قیمت دلار در سامانه سنا
  • کاهش قیمت یورو و پوند در سامانه نیما