Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولید رِگ‌رگی سرمربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل می‌گوید که به باخت مقابل پرسپولیس فکر نمی‌کند، چون احتمال شکست این تیم هم وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولید رِگ‌رگی سرمربی مراکشی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: بعد از شکست در بازی گذشته چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم ‌که پرسپولیس تیم‌ پرقدرتی است. دو پیروزی پیاپی این تیم قدرت آنها را ثابت کرده‌ است، اما ما هیچ چاره‌ای جز پیروزی نداریم.

وی افزود: البته که ما آماده هستیم و می‌دانیم که راه دشواری داریم. مهمترین مسئله راهیابی به مرحله بعد است. هنوز همه چیز در گرو‌ نتایجی است که خودمان می‌توانیم به دست آوریم. هنوز صعود هیچ تیمی مسجل نشده است و ما می‌دانیم که باید چه کاری انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل خاطرنشان کرد: پیش از آغاز این رقابت‌ها می‌دانستیم که چند بازیکن مصدوم داشتیم و باید خود را با غیبت آنها هماهنگ می‌کردیم. جای هیچ بهانه‌ای نیست و من هیچ‌گاه ذهن خود و بازیکنانم را درگیر این مسائل نمی‌کنم. اگر کریم بوضیاف و ادمیلسون جونیور از بند آسیب‌دیدگی رهایی یابند، به ترکیب باز خواهند گشت، اما تا آن زمان من براساس نقشه‌هایی که در ذهنم دارم، رفتار خواهم کرد.

رِگ‌رگی که در دیدار قبلی نسبت به عملکرد داور معترض بود و با اخراج بن‌عطیه نیز اعتراض شدیدی نسبت به داوری کرد، گفت: کار داوران در این دیدارها و هر بازی فوتبالی دشوار است. ما باید به آنها کمک‌ کنیم که بتوانند به بهترین نحو‌ کارشان را انجام دهند، حتی اگر تصمیمات‌شان علیه ما باشد. این‌طور به نظر می‌آمد که پنالتی تصمیم نادرستی بود و اخراج بن عطیه روند بازی را تغییر داد، اما همان‌گونه که باید با غیبت و محرومیت بازیکنان خودمان را تطبیق دهیم، تیم‌های حرفه‌ای باید با تصمیمات تیم داوری هم در بازی خود را مطابقت دهند.

وی همچنین درباره دیدار با پرسپولیس و احتمال شکست مقابل این تیم اظهار داشت: به شکست از پرسپولیس فکر نمی‌کنم که با باخت به آنها چه کاری باید انجام دهم. همان‌گونه که احتمال شکست پرسپولیس هم هست و آنها هم به این امر واقف هستند.

سرمربی تیم فوتبال الدحیل درباره قدرت هجومی تیمش با اشاره به رامین رضاییان، بازیکن ایرانی‌اش گفت: عفیف و رامین رضاییان در دو جناح کارشان را خیلی خوب انجام دادند. در صورت بازگشت ادمیلسون جونیور خط حمله ما زهردارتر خواهد شد. باید مراقب دیگر نقاط زمین باشیم تا کنترل بازی را به طور کامل در دست داشته باشیم.

گل‌محمدی: هدف اول ما در این فصل صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است/ با تیم الدحیل بازی داریم نه بن‌عطیه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تیم فوتبال الدحیل احتمال شکست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از مارکا پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی در مورد شکست مقابل رئال مادرید در ضربات پنالتی گفت: این بازی فوتبال است و ما در مقابل رئال بازی خوبی انجام دادیم وسراسر تهاجمی بازی کردیم و در تمام آمار‌ها بهتر بودیم، اما در ضربات پنالتی باختیم و این یعنی فوتبال و شاید اگر در رشته‌ای دیگر بود ما برنده این بازی بودیم، چون در تمام آمار‌ها از رئال پیش بودیم، اما برای پیروزی مقابل رئال باید ۱۰۰ درصد باشید و ما نبودیم.

وی در مورد بازی تدافعی رئال مادرید گفت: این تاکتیک این تیم بود و تصمیم کارلو، من به آن احترام می‌گذارم آنها خوب مقاومت کردند و تا لحظه آخر جنگیدند.

گواردیولا افزود: این شکست بسیار دردآور بود، اما فوتبال همیشه پیروزی نیست و گاهی شکست هم دارد و ما باید بلند شویم و دوباره برای رقابت‌های آینده کار و تلاش کنیم.

دیگر خبرها

  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • کمالوند: باخت برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم/ برای بقای صنعت نفت در لیگ ناامید نیستیم
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر-سه مقابل پرسپولیس تهران
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!