Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، روز یکشنبه 30 شهریور مجمع عمومی این بانک با حضور نمایندگان سهامداران برگزار شد. در این جلسه صورت‌های مالی حسابرسی شده سال 1398 بدون هیچ گونه بند حسابرسی به تأیید مجمع عمومی رسید.

رشد 64 درصدی دارایی‌های بانک

بر اساس اطلاعات ترازنامه بانک مهر ایران، مجموع دارایی‌های این بانک در حالی از 291هزار میلیارد ریال در اسفند 1398 فراتر رفته که سال پیش از آن، 178هزار میلیارد ریال بوده و 64 درصد رشد را در این مدت نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد 68 درصدی سپرده‌های مشتریان

همچنین سپرده‌های مشتریان این بانک از 149هزار میلیارد ریال در پایان اسفند 1397 به 250هزار میلیارد ریال در پایان سال 1398 رسیده و نزدیک به 68 درصد رشد در این بخش مشاهده می‌شود.

رشد 66 درصدی تسهیلات اعطایی سال 1398

تسهیلات اعطایی بانک مهر ایران از 138هزار میلیارد ریال در پایان سال 1397 تقریباً به 229هزار میلیارد ریال در پایان سال 1398رسیده است. این عدد حاکی از رشد 66 درصدی تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک مهر ایران در مدت یاد شده است.

بخش سود و زیان گزارش نیز نشان می‌دهد جمع درآمدهای عملیاتی بانک از 8965 میلیارد ریال در سال 1397 به 15هزار و 862 میلیارد ریال در سال 1398 رسیده است. این آمار حاکی از رشد تقریباً 77 درصدی در یک سال است.

سود خالص بانک نیز از 2534 میلیارد ریال در سال 1397 به 5947 میلیارد ریال در سال 1398 رسیده و رشدی تقریباً 135 درصدی را در مدت یاد شده تجربه کرده است.

پربیننده ترین آخرین مهلت برای دریافت تسهیلات کرونایی عرضه اولیه شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات سهم فعالیت‌های اقتصادی در رشد منفی بهار۹۹/ افت 4درصدی مصرف خصوصی گام بلند وسپهر با حضور سهامداران جدید/ همه شرکت‌های گروه مالی سپهر بورسی می‌شوند افزایش سرمایه بانک‌های دولتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک مهر ایران بانک قرض الحسنه مهرایران بانک قرض الحسنه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد ریال در پایان میلیارد ریال در سال مهر ایران سال 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۷ درصدی فقر در ایران

بانک جهانی در آمارهای خود از کاهش نسبت فقر مطلق به کل جمعیت در ایران طی سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جدیدترین آمار بانک جهانی نشان می‌دهد، فقر مطلق در ایران از سال ۲۰۲۰ روند نزولی به خود گرفته است.

جدیدترین آماری که این بانک ارائه داده است به سال ۲۰۲۲ بازمی‌گردد.

بر اساس این آمار، نسبت جمعیت دارای فقر مطلق به کل جمعیت در سال ۲۰۲۰ در ایران ۰.۸ درصد بوده که این رقم در سال بعد به ۰.۷ درصد رسیده است.

این نسبت در سال ۲۰۲۲ به ۰.۵ درصد افت کرده است که نشان از کاهش فقر مطلق در ایران دارد.

بنا بر تعریف بانک جهانی، حداقل درآمدی که یک نفر برای تأمین نیازهای ضروری خود لازم دارد ۲.۱۵ دلار در روز تعیین شده و این رقم مبنای فقر مطلق قرار داده شده است؛ این رقم بر اساس شاخص قدرت خرید با قیمت‌های ثابت سال ۲۰۱۷ تعریف شده است.

منبع فارس

کد خبر 746204

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان
  • کاهش ۳۷ درصدی فقر در ایران