Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:20:30 GMT

فرزندم در کلاس‌های کنکور شرکت نکرده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۸۸۷۰

فرزندم در کلاس‌های کنکور شرکت نکرده است

مادر رامین آزادی گفت: فرزندم در مقطع دبستان در علامه حلی و دوره متوسطه را در مدرسه نمونه دولتی درس خوانده و درکلاس‌های کنکور شرکت نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ رامین آزادی، رتبه دوم گروه علوم تجربی در کنکور 99 است. 

مادر رامین به خبرنگار برنا درباره نحوه درس خواندن فرزندش برای کنکور گفت: کرونا و تاخیر در برگزاری کنکور در کیفیت درس خواندن داوطلبان تاثیرگذار بود، اما در عملکرد فرزندم چندان تاثیر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: تاخیرها در برگزاری کنکور اضطراب بسیاری ایجاد کرد، اما وقفه‌ای در روند درس خواندن به دنبال نداشت. فقط چند ساعت محدود استراحت کرد و روز بعد دوباره درس خواندن را آغاز می‌کرد.

 مادر رامین گفت: فرزندم از وقتی که از جلسه آزمون بیرون آمد از روند سوالات راضی بود و به نتیجه دلخواهش دست یافت.

او درباره کیفیت سوالات در کنکور نیز این چنین توضیح داد: فرزندم آزمون‌های دشوار را دوست دارد. برای مثال وقتی یک آزمون راحت در مدرسه برگزار می‌شد از اینکه وقتش هدر رفته گله‌مند بود.

آزادی تاکید کرد: از وقتی فرزندم از کنکور هم بیرون آمد از اینکه سوالات سخت بود و توانسته از پس جواب‌ها بر بیاید خوشحال بود.

مادر این رتبه برتر کنکور ادامه داد: برای فرزندم از معلم خصوصی و کلاس کنکور استفاده نکردیم، اما در آزمون‌های تست زنی متعدد از طریق  مدرسه شرکت می‌کرد. فرزندم آزمون‌های متفرقه  سال های قبل را تهیه و بدون استثنا به تمامی آنها پاسخ داده است.

 او درباره زمان اختصاصی رامین برای مرور دروس افزود: او فقط زمان محدود را برای خواب اختصاص می‌داد و مابقی ساعات را فقط درس می‌خواند.

به گفته مادر  رامین، فرزندم در مقطع دبستان در علامه حلی و دوره متوسطه را در مدرسه نمونه مردمی درس خوانده و کلاس کنکور هم نرفته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور امین آزادی درس خواندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ظهر امروز بیش از ۷۲۰ هزار نفر نسبت به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در آزمون دکتری ۱۵۱۶۴۳ داوطلب شرکت کرده که تعداد ۱۲۵۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است.

کریمیان تاکید کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی در دهه اول خرداد ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • داوطلبان کنکور این نکات را جدی بگیرند
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور