Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-معاون اجتماعی پلیس فتا درباره زوایای اصلی ماجرای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ رامین پاشایی، در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به انتشار کلیپ " دزدیده شدن دختر جوان توسط  یکی از رانندگان اینترنتی " در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده در طی مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته است، موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکیه را کذب اعلام کرد و از دختر جوان با عنوان " نشر اکاذیب ، تهمت و افتراء " اعلام شکایت کرد.

وی ادامه داد : با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود، سیر مراحل قضائی، فنی و انتظامی در خصوص پیگیری پرونده به منظور مشخص شدن کلیه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص، ظرف چند روز آینده اطلاع رسانی از جزئیات این پرونده انجام خواهد شد.

این مقام انتظامی، یکی از اولویت های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دختر جوان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده صبح جمعه در نشست تخصصی با نمایندگان و رانندگان تاکسی گفت: نقش تاکسی داران در کاهش ترافیک نقشی انکار ناپذیر می‌باشد، رانندگان تاکسی با خدمات رسانی مناسب به شهروندان بخصوص سرویس دهی در ساعات ابتدایی و انتهایی روز زمینه کاهش استفاده شهروندان را از نقلیه شخصی را فراهم می‌نمایند.

وی افزود: نگاه پلیس راهور نسبت به حمل و نقل درون شهری نگاهی مثبت و در جهت رفع مشکلات است و در کنار شهرداری با تمام توان تلاش می‌کنیم تا با بهبود اوضاع انگیزه لازم برای فعالیت همه تاکسیران‌ها فراهم شود.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه رانندگان تاکسی، نمایندگان فرهنگ و شخصیت شهرستان هستند گفت: اگر مهمانی وارد شهر شود، نحوه برخورد رانندگان می‌تواند غنا و جایگاه فرهنگ والای این شهر را به مهمانان معرفی نماید.

سرهنگ همتی زاده افزود: بخشی از خدماتی که به مردم داده می‌شود توسط رانندگان تاکسی است لذا انتظار می‌رود نظم و انضباط را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

لزوم برخورد قاطع با مسافربرهای شخصی

این مقام انتظامی، فعال شدن گشت تاکسیرانی، ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و تجهیز آنها، جمع آوری تابلوهای اضافه در سطح شهر و جانمایی جدید برای نصب ایستگاه‌های تاکسی، توجه به وضعیت ظاهری رانندگان و خودروی آنها، برخورد قاطع با مسافربرهای شخصی از طریق مراجع قضائی، برخورد قاطع با تاکسی داران متخلف و حادثه ساز، ضرورت نصب کلیه آرم و علائم و کد شناسایی توسط تاکسی داران و نظارت مستمر بر فعالیت رانندگان و الزام بر بروز رسانی مدارک هویتی آنها را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس راهور و سازمان تاکسیرانی سنندج دانست و بر اهمیت و جدی گرفتن هر یک از این موضوعات تاکید کرد.

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد: باید در کنار برخورد قاطع با رانندگان بی انضباط و متخلف، هر سال از رانندگان قانونمند و منضبط هم در هفته فراجا تقدیر شود تا با ایجاد دلگرمی و انگیزه در بین تاکسی داران میزان تخلفات را کاهش دهیم.

رئیس پلیس راهور کردستان، نداشتن معاینه فنی، تغییر وضعیت، فرسودگی مخازن گاز تاکسی و نامناسب بودن وضعیت فنی تاکسی‌های حمل مسافر درون شهری را از دیگر موارد برخورد پلیس با تاکسی داران متخلف عنوان کرد.

در انتهای این نشست تعدادی از رانندگان تاکسی به‌عنوان نمایندگان خطوط درون شهری به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و برخی مشکلات تاکسی داران پرداختند.

کد خبر 6082284

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس