Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با هدف حمایت از تولید و رفع مشکلات قضایی از شرکت تولیدی ایثار بازدید کرد و گفت: به قضات تاکید کرده‌ام که در صدور آرای قضایی خود به گونه‌ای عمل کنند که هیچ واحد تولید متوقف نشود چرا که از نیاز‌های اساسی کشور توجه به بخش تولید و سرمایه‌گذاری است. خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در قالب هیئتی از معاونین خود از شرکت تولیدی ایثار، تولیدکننده قطعات بتنی پیش‌ساخته با ۲۵۰ نفر کارمند بازدید به عمل آورد و از نزدیک مستمع مسائل و مشکلات آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توسلی‌زاده با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های مدون قوه قضاییه بررسی مسائل و مشکلات کارآفرینان و تولید کنندگان و کمک به رفع مشکلات آنهاست، گفت: عمل به شعار سال یعنی جهش اقتصادی میسر نمی‌شود مگر اینکه از کارآفرینان، تولید‌کنندگان و سرمایه‌گذاران مشروع حمایت شود و برای رفع مشکلات آن‌ها اقدام صورت گیرد. به همین منظور دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند به رفع مشکلات قضایی آن‌ها کمک کند.

وی افزود: خوشبختانه اراده‌های مصممی در این مجموعه تولیدی وجود دارد که نیازمند حمایت است. همین اراده‌هاست که با وجود تحریم‌ها و مضایق ناشی از آن توانسته است چرخ‌های تولید را همچنان در حال حرکت نگهدارند و ارتقاء بخشند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر حمایت دادگستری از تولیدکنندگان و کارآفرینان خاطرنشان کرد: به قضات تاکید کرده‌ام که در صدور آراء قضایی خود به گونه‌ای عمل کنند که هیچ واحد تولید متوقف نشود چرا که از نیاز‌های اساسی کشور توجه به بخش تولید و سرمایه گذاری است.

در ادامه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه و هیئت همراه از بخش‌های مختلف شرکت تولیدی ایثار بازدید به عمل آوردند و مشکلات موجود را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.     بیشتربخوانید:      نقش موثر دادگستری خراسان شمالی در راه اندازی مجدد واحد تولید الکل پس از ۱۳ سال تعطیلی   انتهای پیام/ برچسب ها: کرمانشاه بازدید رونق تولید حمایت قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرمانشاه بازدید رونق تولید حمایت قضایی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه شرکت تولیدی واحد تولید رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق این استان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، مهدی جعفری، امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جلسه‌ای که برای بررسی و رفع موانع تولید در کارخانه چدن خوسف صورت گرفت، اظهار کرد: کارخانه چدن با تولید چهار محصول کک، آگلومره، شمش چدن و فولاد، نقش مؤثری در تولید و رفع نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان بومی را فراهم آورده است، افزود: هیچ مسئله‌ای نباید مانع فعالیت در این کارخانه شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کارخانه چدن با تولید روزانه ۲۰۰ تن شمش چدن از واحدهای تولیدی مطرح کشور بوده است، تأکید کرد: به جهت اهمیت موضوع و نقشی که این واحد در فرآوری ذخایر معدنی استان دارد، طرح‌های توسعه آن باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌هایی که برای فعالیت این کارخانه در شهرستان خوسف فراهم شده است، تصریح کرد: این واحد تولیدی از پشتیبانی‌ها و حمایت‌های دولت بهره‌مند بوده است.

به گزارش ایمنا، ساخت کارخانه چدن کویر خاوران خوسف با حضور سرمایه‌گذاران چینی از سال ۹۳ شروع شد و در سال ۹۷ به فاز اول و تولید رسید و سپس با اضافه شدن سرمایه‌گذار بومی به مجموعه به کار خود ادامه داد.

کد خبر 747786

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد