Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه افق با اشاره به ضرورت استمرار جشنواره امام رضا(ع) برای جریان سازی در فضای رسانه‌ای و هنری کشور، گفت: شرط تأثیرگذاری این قبیل جشنواره‌های فرهنگی، تداوم و استمرار در اجراست.

به گزارش قدس آنلاین، سلیم غفوری برگزاری نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) را اقدامی مبارک و ارزشمند خواند و ابراز کرد: بخش بزرگی از جامعه امروز با هنر رضوی و آن چیزی که در آستان مقدس حضرت رضا(ع) به لحاظ هنری گردآوری شده، آشنایی کافی ندارد از همین رو این جشنواره می‌تواند گام نخستی برای رسیدن به این مهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اگر جشنواره‌ای بخواهد به رویداد مؤثر هنری تبدیل شود باید استمرار داشته باشد؛ جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز در صورت استمرار می‌تواند در انعکاس آن چیزی که در آستان قدس رضوی گردآوری و خلق شده است، اقدام مؤثری را رقم بزند.

مدیر شبکه افق با تأکید بر اهمیت و ضرورت کار رسانه برای امام رضا(ع)، عنوان کرد: امروزه اهمیت رسانه یک حقیقت انکارناپذیر بوده و لازمه انتقال مفاهیم به جامعه کارهای رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه امروزه رسانه بر فرهنگ و بنیان زندگی بشری تأثیرگذار است، اظهار کرد: رویدادهای دوران زندگی با برکت و بزرگی شخصیت حضرت رضا(ع)، گنجینه‌ای عظیم برای کار هنری و رسانه‌ای است.

غفوری در ادامه به تعاملات آستان قدس رضوی در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت: آستان قدس رضوی در سال‌های اخیر همکاری‌های خوبی را با رسانه‌های مختلف از جمله رسانه ملی آغاز کرده و تلاش دارد برخی از فعالیت‌های آستان قدس رضوی در رسانه منعکس شود.

مدیر شبکه افق بر ضرورت تولید آثار فاخر رضوی تأکید کرد و افزود: ما باید شخصیت بزرگ امام رضا(ع) و آثار و برکات حرکت عظیمی که حضور این امام همام در کشور ایران ایجاد کرده را به جهانیان معرفی کنیم و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی جامع، تولید بسته‌های رسانه‌ای و تعامل هرچه بیشتر رسانه ملی و آستان مقدس حضرت رضا(ع) است.

مدیر شبکه افق اظهار امیدواری کرد بتوان قطره‌ای از دریای حضور حضرت رضا(ع) در ایران و تأثیراتی که بر فرهنگ و هنر و تمدن ایرانی امروز گذاشته شده است را برای مخاطب تبیین و باز نشر کرد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیر شبکه افق جشنواره امام رضا ع جریان سازی فضای رسانه ای آستان قدس رضوی مدیر شبکه افق حضرت رضا ع امام رضا ع رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این آستان از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های محدود، به شرط داشتن شرایط لازم برای گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه (دوره اعزام ۰۱/۰۶/۱۴۰۳)، سرباز امریه می‌گیرد.    علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط به وبگاه khedmat.razavi.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • امانت را به صاحبش بازگرداندم
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/