Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر از بیماران کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع این بیماران به رقم ۲۳۷ نفر که متاسفانه تعداد بستری ها طی روزهای اخیر در حال افزایش است.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 56 نفر از بیماران کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع این بیماران به رقم 237 نفر که متاسفانه تعداد بستری ها طی روزهای اخیر در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: وضعیت استان اردبیل دوباره به حال قرمز درآمده هست و هم اکنون تعداد بستری ها در 4 شهرستان اردبیل، مشگین شهر، خلخال و گرمی در حال افزایش است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 6482 نفر بهبود یافته از مراکز درمانی استان مرخص شده اند و طی 24 ساعت گذشته نیز 36 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 51 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارند.

 

حبیب زاده افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اذعان داشت: بیشتری تعداد بستری ها مربوط به شهرستان اردبیل است که نشان از کاهش مراعات های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که امیدواریم زنگ هشداری برای افزایش موازین بهداشتی در این شهرستان باشد.

 

حبیب زاده بیان کرد: با افزایش وضعیت هشدارها در مناطق مختلف استان تشدید در فعالیت های صنفی نیز با موافقت ستاد مقابله با کرونای استان اتخاذ خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس آمار مبتلایان به کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اردبیل حال افزایش تعداد بستری ها مراکز درمانی حبیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت بوده و در دست اقدام است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۶ اردیبهشت در جلسه با کادر مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اولویت اساسی است.

وی با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستان و فضاهای درمانی شهرستان اردبیل گفت: برای توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی شهرستان اردبیل چندین پروژه در دست اجرا است.

مشاور استاندار از پیشرفت خوب عملیات اجرایی ییمارستان نجف زاده خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه ها به مساُئل اقتصادی رقم خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال رقم می خورد.

وی گفت: حمایت های لازم برای سرمایه گذاری درشهرستان انجام می شود و در این راستا روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است