Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:08:54 GMT

بلغارستان به دنبال برگزاری تکواندو در فضای باز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۲۰۴

بلغارستان به دنبال برگزاری تکواندو در فضای باز

فدراسیون تکواندو بلغارستان با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌هایی را برای برگزاری تونمنت در فضای باز انجام داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون تکواندو بلغارستان با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی‌هایی را برای برگزاری تونمنت در فضای باز انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استادیوم دانشگاهی ورزش‌های ملی صوفیه  قرار است میزبان رویدادها و دوره‌های ورزشی در زمین دوومیدانی از تاریخ 29 سپتامبر باشد.

علاقمندان می‌توانند در دو بخش پومسه و کیوروگی و تمامی رده‌های کمربندی و گروهای سنی در این رویدادها شرکت کنند؛ رقابت‌ها به نام "والریوس نایدنوف" پیشگام ورزش تکواندو در بلغارستان، نام گذاری شده است.

فدراسیون تکواندو بلغارستان با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها اظهار داشت: فرصت یکسانی در اختیار تمامی مدال آوران و حامیان آنها قرار داده می‌شود تا در این رویداد شرکت کنند. در حالی‌که ویروس کرونا صدمه‌های گسترده ای را به همگان در ورزش تکواندو وارد کرده اما فلسفه هنرهای رزمی به ما آموخته که از موانع عبور کنیم نه اینکه در مقابل آن ها متوقف شویم.

از تمامی شرکت کنندگان درخواست می‌شود تا ضربه‌ای به تخته‌ای که بر روی آن تصویری از ویروس کویید 19 حک شده وارد کنند. بر اساس گفته رییس فدراسیون تکواندو بلغارستان، شکستن تخته نشانه‌ای از ایمنی و پیروزی بر ویروس کووید 19است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران پیش از آغاز دویست و سی‌امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه با دعوت مهدی چمران و با حضور اکثریت اعضا صبح امروز برگزار شد.

وی درباره موضوعات مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی تصریح کرد: موضوعات داخلی در جلسه امروز مطرح شد و درباره کلیات برنامه‌ها و اقدامات شورا تا یک سال و نیم عمر این شورا نکاتی مطرح شد تا بتوانیم بر مبنای همدلی، همبستگی اقدامات را پیگیری و دنبال کنیم.

سخنگوی شورای شهر تهران درباره شکایت دیوان عدالت اداری از شورای شهر تهران در رابطه با یکی از مصوبات شورا تصریح کرد: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و از ریاست شورای شهر تهران پیگیری بکند.

نادعلی در رابطه با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در سال جاری تصریح کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به اعلام معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار نمی‌شود، گفت: تاکید شورا بر این است که چنین نمایشگاه‌هایی در محل شهر آفتاب برگزار شود، اما مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال نیز در محل مصلی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب اعلام کردند که مشکلی برای تامین مساحت مورد نیاز نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب ندارند، گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد ملی و بین‌المللی است و قاعدتا در برگزاری این نمایشگاه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و همچنین در نهایت در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصمیم می‌گیرد و امیدواریم ان‌شاءالله سال آینده، سال آخر این دوره از مدیریت شهری، سرانجام نمایشگاه کتاب در محل شهر آفتاب برگزار شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • رفع تمامی مشکلات مربوط و تسهیل ثبت شرکت به صورت خودکاربری
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان