Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با اشاره افزایش آمار مبتلایان به کرونا در قم بر ضرورت رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی قم ارائه خدمات الکترونیک را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استفاده از خدمات دولت الکترونیک را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: انتظار داریم همچون موج اول کرونا که شاهد همراهی مردم و اهتمام دستگاه‌های خدمات رسان بودیم، موج جدید این بیماری را کنترل کرده و از آن با موفقیت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست همچنین خاطرنشان کرد: در جلسه روز جاری با توجه به گزارش هایی که از استان های مختلف ارائه شد شاهد موج جدیدی از شیوع کرونا هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس پیش بینی ها در پاییز با بیماری آنفلوانزا نیز مواجه خواهیم شد افزود: باید محدودیت ها و مراقبت ها بیش از پیش شود.

سرمست با اشاره به شرایط قم و افزایش آمار مبتلایان بستری در مراکز درمانی تاکید کرد: پرهیز از تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک با جدیت دنبال شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد اسماعیل مطلق، در اولین نشست هماهنگی رؤسای دبیرخانه‌های سلامت دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، گفت: برای اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه، تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در محور‌های مختلف لازم است .

وی افزود : تأمین و تولید پایدار غذا، دسترسی اقتصادی، توجه به سلامت و ایمنی غذا و فرهنگ‌سازی برای تغذیه سالم، از جمله این محورهاست .رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت : تأمین سلامت و امنیت غذایی مردم مستلزم توجه به همه ابعاد آن است و همه دستگاه‌های اجرایی عضو شورای عالی باید اولویت‌های برنامه‌ای خود و چالش‌های اجرایی را در سال جاری برای گزارش به رئیس جمهور، به دبیرخانه ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد