Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:55:53 GMT

رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در جزیره کیش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۳۱۹

رونمایی از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی در جزیره کیش

به گزارش ایرنا، در نشست خبری که ظهر امروز با هدف اعلام برنامه‌ها برگزار شد، مدیر امور فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش، تبیین درس و عبرت‌های جنگ تحمیلی و تقویت خودباوری برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس را از جمله اهداف اصلی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس جزیره کیش اعلام کرد کرد و افزود: در طراحی برنامه‌ها سعی کردیم از ظرفیت اقشار و گروه‌های مختلف استفاده کنیم تا پاسداشت دفاع مقدس نه یک امر تبلیغی از جانب حاکمیت بلکه رسالتی برای آحاد مردم قلمداد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تلاش بر این بوده تا با ایجاد خلاقیت، برنامه‌ها از حالت کلیشه‌ای و تکراری خارج شود.

به گفته رضا اردلان این برنامه‌ها از فردا ساعت ۱۹:۳۰ در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش آغاز خواهد شد و تا ۶ مهر ادامه خواهد یافت.

افتتاح نمایشگاه و شب عکس دفاع مقدس با حضور چهره‌های شاخص در حوزه عکس و مقاومت،‌ نمایش ۹۵ تابلوی دفاع مقدس که بیش از نیمی از آنها به حماسه بانوان در دفاع مقدس اختصاص دارد، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، با حضور عبدالجبار کاکایی، محدثی خراسانی و صابر سعدی‌پور، اجرای تئاتر فاخر و برگزیده جشنواره فجر «دست‌هایت کو مم حسن؟»، اجرای تئاتر خیابانی و تئاتر دو نفره از جمله برنامه‌هایی است که در طول هفته فاع مقدس در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

اردلان همچنین خاطره‌گویی و داستان دفاع مقدس، نمایشگاه عکس زنان دفاع مقدس، ‌نمایش فیلم ۲۳ نفر با حضور عوامل آن، اجرای غرفه کودک و نمایش‌های خیابانی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس این جزیره عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ها با بزرگداشت حصر آبادان به پایان خواهد رسید.

همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت زنده نیز از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگسراها پخش خواهد شد.

در بخش دیگری از این نشست، رئیس اداره امور زنان جزیره کیش با اشاره به نقش پررنگ زنان در دفاع مقدس گفت: متاسفانه به حماسه زنان در دفاع مقدس آن طور که باید پرداخته نشده است؛ از همین‌رو تصمیم بر این شد تا در ویژه‌ برنامه‌های امسال یک روز را به زنان اختصاص دهیم.

خسروی،‌ تقدیر از مادران و همسران شهید و برپایی نمایشگاه عکس اسوه‌های سرو مقاومت را از جمله برنامه‌های ویژه زنان در هفته دفاع مقدس جزیره کیش عنوان کرد.

بابک عامل دبیر اجرایی ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس،‌ نیز گغت که این برنامه‌ها امسال با شعار "سپید صلح،‌ آبی آرامش" و با مشارکت فعال ۵۰ نفر برگزار می‌شود و از تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی نیز رونمایی خواهد شد.

برچسب‌ها کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش اخبار کنکور برنامه های هفته دفاع مقدس جزیره کیش برنامه ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی