Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:19:54 GMT

پروانه ساخت فیلم جدید میرکریمی صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۳۳۳

پروانه ساخت فیلم جدید میرکریمی صادر شد

شورای پروانه ساخت برای دو فیلم سینمایی پروانه ساخت صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در آخرین جلسه شورای پروانه ساخت سینمایی، فیلم «خانه خودم» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد علی طالبی، « نگهبان شب» به نویسندگی مشترک رضا میرکریمی و محمد داوودی و کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی مجوز ساخت گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد داوودی قبل از این نیز برای فیلم «قصر شیرین» رضا میرکریمی نویسندگی کار را برعهده داشت. در فیلم «ما همه با هم هستیم» نیز نگارش فیلمنامه را انجام داده بود و این سومین بار است که این نویسنده جوان با میرکریمی همکاری می‌کند. داوودی برای فیلم قصر شیرین برنده سیمرغ بهترین فیلمنامه شد.

ده‌نمکی: سینمای دفاع مقدس احتیاجی به تخیل ندارد/ سینمای جنگ کار بخش خصوصی نیستپیش‌بینی‌های ورایتی از برگزیدگان اسکار 2021

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سینمای ایران سینما سینمای ایران سینما پروانه ساخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای

به گزارش­ خبرگزاری صدا و سیما ؛ ­با توجه به مصوبه وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۳ مقدار پانسمان‌های تخصصی بیماران پروانه ایی از ۸۰۰ به ۹۰۰ بیمار افزایش یافت که در این‌خصوص سهمیه ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایران تحویل خانه EB شد.گفتنی است، ­بر اساس گزارش مدیر خانه «ای بی» (بیماران پروانه‌ای)، تاکنون هزار و ۱۴۸ بیمار پروانه‌ای در ایران شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شده است که از این تعداد ۴۰۰ نفر دچار زخم شدید هستند.

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • چگونه می‌توانیم به بیماران ای بی کمک کنیم؟
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • سهمیه پانسمان بیماران پروانه‌ای افزایش یافت
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • افزایش میزان پانسمان تخصصی بیماران پروانه‌ای
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • اخذ پروانه ساختمانی پروژه ۵۰ واحدی مسکن حمایتی در شهر قرق