Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@09:23:18 GMT

کمال کامیابی نیا این بار جانشین سرلک می شود؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۳۳۵

کمال کامیابی نیا در بازی با الدحیل در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی خواهد کرد

کمال کامیابی نیا در بازی بعدی پرسپولیس به صورت ثابت بازی خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، تجربه نشان داده بازیکنانی که در نشست خبری پیش از بازی حاضر می شوند، در ترکیب اصلی نیز حاضر خواهند بود. از این رو می توان پیش بینی کرد کامیابی نیا مقابل الدحیل به عنوان بازیکن ثابت به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما موضوع زمانی جالب می شود که بدانیم در دو بازی اخیر، هر بازیکنی که به همراه گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی حاضر شده، بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو بسته است.

در نشست خبری بازی رفت پرسپولیس و التعاون، این احمد نوراللهی بود که با تشخیص گل محمدی در نشست خبری قبل از مسابقه حاضر شد و دیدیم که در بازی نیز در غیاب سیدجلال حسینی، کاپیتان سرخ پوشان بود.

در بازی برگشت مقابل التعاون، سیدجلال حسینی به همراه گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی حضور پیدا کرد و در طول مسابقه نیز بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بسته بود.

در نشست خبری قبل از بازی با الدحیل که امروز برگزار شد، با تصمیم یحیی گل محمدی این کمال کامیابی‌ نیا بود که در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. حال باید دید طبق فرمول یحیی گل محمدی در دو بازی گذشته، با نیمکت نشینی سیدجلال حسینی، امید عالیشاه و احمد نوراللهی، بازوبند کاپیتانی به کمال کامیابی نیا خواهد رسید یا  این بار میلاد سرلک روی نیمکت خواهد نشست و کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی مثل چند سال گذشته زوج مرکزی خط میانی را تشکیل می دهند.

اگر این چنین باشد و نوراللهی پس از یک استراحت 90 دقیقه ای قرار باشد به میدان برگردد، می توان حدس زد با توجه به این که شماره 8 سرخ ها یک بار در کنفرانس خبری حاضر شده، گل محمدی این فرصت را دراختیار کمال کامیابی نیا گذاشته است.

همچنین بخوانید:

کمال کامیابی نیا: هر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد، از گروه صعود می کند

یحیی گل محمدی: در زدن ضربات آخر کمی بی‌ دقتیم / در گروه ما همه تیم‌ ها مدعی صعود هستند

یحیی گل محمدی | دستور سرمربی سرخ پوشان به هافبک ها؛ شوت بزنید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا یحیی گل محمدی نشست خبری خبری قبل گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073437 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • نشست خبری اعلام برنامه های رحلت حضرت عبدالعظیم(ع)