Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کلاس‌های درس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ترم جاری به صورت مجازی و آموزش از راه دور ارائه خواهند شد و همچنین دوره‌های کارآموزی و کارورزی در گروه‌های دسته‌بندی شده و به صورت دوره‌ای از مهرماه برگزار می‌شوند.

دکتر سارا مبارک در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز نیم‌سال اول ۱۳۹۹-۱۴۰۰، اظهار کرد: انتخاب واحد اینترنتی نیمسال اول این دانشکده در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از روز ۱۰ شهریورماه به مدت سه روز انجام شد و کلاس‌های درس دانشجویان از ۱۵ شهریورماه آغاز شده و در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه ارائه درس‌های این نیم‌سال، گفت: در حال حاضر و تا زمان دریافت بخشنامه جدید از ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلاس‌های درس دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت مجازی و آموزش از راه دور ارائه خواهند شد. همچنین دوره‌های کارآموزی و کارورزی در گروه‌های دسته‌بندی شده و به صورت دوره‌ای از مهرماه برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان گفت: زمان انجام حذف و اضافه دروس یکم و دوم مهرماه، حذف اضطراری ۱۵ آذرماه و پایان کلاس‌های نیمسال اول نیز ۱۰ دی‌ماه خواهد بود. همچنین شروع امتحانات پایانی نیمسال اول از ۱۳ دی‌ماه خواهد بود و در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات در موعد مقرر مطابق با شرایط موجود و ابلاغیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشکده علوم پزشکی آبادان دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است

مهدی مصری روز دوشنبه در جلسه جوانی جمعیت،گفت: قطعا یکی از دلایل این رشد جمعیت، برگرفته از اقدامات صورت گرفته توسط تیم‌های بهداشت و درمان در استان است که باید همواره گسترش یابد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تاکید بر اهمیت فعالیت بر موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری، افزود: باید در این راستا با تمام توان برنامه‌ریزی کرد و اقدامات لازم انجام شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره و بیان کرد: میز خدمت ارائه مشاوره فرزندآوری در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به‌صورت مستمر و هر هفته در خدمت نمازگزاران نماز جمعه می‌باشد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در راستای جوانی جمعیت، کارشناسان مامایی و مراقبین سلامت در ایام نیمه شعبان با حضور شبانه‌روزی در مسجد جمکران اقدام به ارائه مشاوره فرزندآوری و باروری سالم می‌نمایند.

به گفته مصری، ۱۷ تیم مشاوره با استقرار در شبستان‌ها و صحن‌های مسجد جمکران در قالب پویش نوسرباز در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت مشاوره لازم را به مراجعه‌کنندگان ارائه نمودند.

پویش نوسرباز از اربعین سال گذشته آغاز شد و در اعیاد نیمه شعبان به‌صورت شبانه روزی در مسجد جمکران انجام می‌شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه اقدامات انجام گرفته در راستای جوانی جمعیت دانشگاه برتر در سطح کشور شناخته و مورد تجلیل قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است
  • یک‌هزار کیلوگرم فرآورده‌های گوشتی غیرقابل مصرف در قم کشف شد
  • تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه