Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@09:38:00 GMT

تعطیلی 143 واحد متخلف از پروتکل‌های بهداشتی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۴۹۵

تعطیلی 143 واحد متخلف از پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل بازرسی استانداری کرمان گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته در سطح استان 4 هزار و 819 مورد تذکر شفاهی و یک هزار و 132 مورد تذکر کتبی بودند و 143 مورد نیز منجر به تعطیلی واحد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا نویدی عنوان کرد: در هفته چهارم شهریور ماه 19 هزار و 193 مورد بازرسی در سطح استان توسط گروه‌های بازرسی بیست و سه‌گانه انجام شد که 6 هزار و 90 مورد تذکر داد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: 5 هزار و 900 مدرسه باید بازرسی شود که 65 درصد آن‌ها در این هفته انجام گرفت و رعایت پروتکل‌ها در مدارس نسبتا خوب است، البته دانش‌آموزان کمتر به مدارس مراجعه دارند.

نویدی خاطرنشان کرد: درصد استفاده شهروندان از ماسک در کشور رو به پایین است و این زنگ خطری است که باید روی آن کار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازرسی کرونا در ایران کرونا در کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: دامپزشکی سبزوار پارسال ۱۰ هزار و ۹۲۸ بازدید در حوزه‌های مختلف نظارتی - بهداشتی انجام داد که منجر به ضبط ۱۷۹ تن فراورده غیرقابل مصرف و فاسد، سه مورد مهر و موم واحد‌ها و ارسال ۷۰ فقره از پرونده‌های تخلفات حوزه بهداشتی به مراجع قضایی شد.

 دکتر برات الله زیدآبادی افزود: بیشترین پرونده‌های معرفی شده به مراجع قضایی مربوط به عرضه کالا و فرآورده‌های خام دامی تاریخ گذشته و فاسد و استفاده نکردن از مواد اولیه باکیفیت و شرایط نگهداری نامناسب بوده است.

وی گفت: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت و سلامت عمومی جامعه دارد و نظارت بهداشتی مستمر در تمامی مراحل پرورش، صدور پروانه تاسیس و بهره برداری بهداشتی، حمل دام زنده و فراورده‌های خام دامی، مراکز جمع آوری شیر، کشتارگاه‌های دام وطیور، کارخانجات خوراک دام وطیور، فروشگاه‌ها و مراکز بسته بندی، توسط کارشناسان نظارت دامپزشکی در حال انجام است.

دکتر زیدآبادی افزود: متصدیان واحد‌های صنفی عرضه کننده فراورده‌های خام دامی باید در خصوص ارائه مواد باکیفیت به شهروندان احساس مسئولیت کرده و دقت لازم را داشته باشند، چون شبکه دامپزشکی در زمینه امنیت غذایی و سلامت جامعه با کسی مماشات نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • کاهش فواصل بهداشتی واحد‌های دامی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند