Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:48:13 GMT

احتمال حضور چمبرلین در ولورهمپتون

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۵۱۸

احتمال حضور چمبرلین در ولورهمپتون

به گزارش خبرگزاری فارس، لیورپول بعد از جذب تیاگو  از بایرن مونیخ، ممکن است یکی از نفراتش را از دست دهد.

طبق نوشته دیلی میرر، ولورهمپتون علاقمند است آلکس اوکسالاد چمبرلین را تیم آنفیلدی به خدمت گیرد.

چمبرلین از زمان ورودش در سال 2017 به تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس، اغلب با مشکل مصدومیت دست به گریبان بوده و به همین خاطر زیاد نتوانسته در خدمت سرخ پوشان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس روزنامه مذکور شانسی را برای واگذاری وی قائل شده است. به خصوص که لیورپولی ها به خاطر کرونا، با محدودیت های مالی مواجه هستند و فروش چمبرلین می تواند بخشی از بودجه آنان را تامین کند.

لیورپول 3 سال قبل برای این مهاجم 25 میلیون پوند پرداخت و حالا در صورت جدی شدن موضوع انتقال وی به ولورهمپتون، امکان بازگرداندن بخشی از این رقم وجوددارد.

چمبرلین تا سال 2023 با لیورپول قرارداد دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بایرن مونیخ لیگ برتر لیورپول انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه‌ای مازندران با توجه به ورود سامانه بارشی به این استان و اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی، نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن روان‌آب و خطرات ناشی از حضور در اطراف رودخانه‌های استان طی امروز و فردا هشدار داد.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی جدید در مازندران طی امروز و فردا و احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به ویژه مناطق غربی مازندران، کمیته مدیریت بحران شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران حضور شهروندان و مسافران در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز را در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ممنوع اعلام کرد.

طبق پیش‌بینی‌ها در ۲ روز پیش رو بارندگی شدید، وزش باد، کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات بالای ۲ هزار و ۵۰۰ متر قابل پیش‌بینی است. بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی نیز در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.

کمیته مدیریت بحران آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرده که با توجه به بارندگی‌های رگباری و احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در دامنه‌ها، مناطق بالادست و مسیل‌ها حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز می‌تواند خطرساز باشد و تاکید می‌شود که هم‌میهنان و هم‌استانی‌ها از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و کانال‌ها و مناطق دامنه‌ای خودداری کنند.

کد خبر 6085337

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • حضور ژوزه مورینیو در ورزشگاه کریون کاتج برای تماشای دیدار فولام و لیورپول / فیلم
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • خلاصه بازی ولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال + ویدئو