Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس جنبش فتح اعلام کرد که محمود عباس(ابومازن) تسلیم فشارهای بین‌المللی و عربی برای مذاکره با دولت آمریکا نشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از عربی 21 «محمود العالول» نائب رئیس جنبش فتح اعلام کرد که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در معرض فشارهای عربی و بین‌المللی برای مذاکره با دولت آمریکا قرار گرفته؛ اما آن را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العالول در یک مصاحبه رسمی با تلویزیون فلسطین گفت که محمود عباس تحت فشار بی‌سابقه بین‌المللی و عربی قرار گرفته تا با دولت آمریکا سر میز مذاکره بنشیند٬ اما او نپذیرفت.

وی افزود که گزینه فلسطین در این مرحله٬ مقابله کردن با این چالش است؛ زیرا همه می‌دانند که آنها (از شخص خاصی نام نبرد) به دنبال حذف مسئله فلسطین هستند.

العالول تاکید کرد که فلسطین هرگز به وضعیت قبل از توقف هماهنگی با رژیم اشغالگر صهیونیستی برنمی‌گردد.

سرنوشت نامعلوم اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی به دنبال شیوع کرونامحاکمه فلسطینیان حامی مقاومت در عربستان از هفته جاری ازسرگرفته می‌شودواکنش حماس به شهادت پزشک فلسطینی و هشدار جدید به سازشکاران

درآمدهای مالیاتی فلسطین از کالاهای وارد شده از اراضی اشغالی تحت عنوان اموال مصادره شده که رژیم صهیونیستی آن را به نمایندگی از فلسطینی‌ها گرفته و اواخر هر ماه به خزانه‌داری فلسطین منتقل می‌کرد٬ از مه گذشته و به دنبال دستور محمود عباس برای توقف هماهنگی با اشغالگران متوقف شد.

نائب رئیس جنبش فتح تصریح کرد که تلاش‌ها برای بازستاندن وحدت ملی از طریق تماس با رهبران جنبش حماس و جهاد اسلامی ادامه دارد.

در 19 مه گذشته رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که فلسطین به دنبال اعلام طرح الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی٬ همه توافق‌نامه‌ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی را منحل می‌کند.

پیش از این روابط تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت کنونی آمریکا پس از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری ایالات متحده در 6 دسامبر 2017 برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی دچار تنش شده بود.

از ابتدای سال جاری فلسطینی‌ها و مسئله آنها با چالش‌های متعددی همچون طرح موسوم به معامله قرن و سپس طرح الحاق کرانه باختری و اکنون توافق عادی سازی رژیم‌های عربی با رژیم اشغالگر صهیونیستی مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اخبار آمریکا ابومازن اسرائیل اخبار آمریکا ابومازن محمود عباس جنبش فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه واشنگتن پست به توضیحات اولیه رژیم صهیونیستی درباره شهادت این کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه به نام «هند رجب» شک کرد، متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از رژیم صهیونیستی در این باره می‌خواهد تا اطلاعات بیشتری ارائه کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، این دختر ۶ ساله به همراه خانواده‌اش که در حمله رژیم صهیونیستی شهید شده بودند، در خودرو گیر افتاده و در تماسی تلفنی از امدادگران خواست تا او را نجات دهند.

خویشاوندان این کودک، ۱۲ روز بعد، پیکر بیجان او را در کنار دیگر اعضای خانواده در خودرویشان در نزدیکی یک آمبولانس و پیکر دو امدادرسان این آمبولانس که می‌خواستند جان او را نجات دهند، یافتند.

واشنگتن پست روز سه شنبه گزارش کرد، تحقیقات مشخص کرد که خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی در منطقه حضور داشتند و این برخلاف ادعای نیروهای نظامی این رژیم بود در تحقیقات اولیه بود که گفته بودند نیروهای آنها اصلا در محدوده تیراندازی این خودرو که کودک در آن گرفتار شده بود، قرار نداشتند.

میلر با بیان اینکه شهادت این کودک فلسطینی یک تراژدی غیرقابل توصیف است، گفت: چنین اتفاقی هرگز نباید اتفاق بیفتد. ما بار دیگر از اسرائیل می‌خواهیم تا اطلاعات بیشتری در این باره ارائه کند. ما همچنان از بررسی کامل این موضوع و چگونگی وقوع آن استقبال می‌کنیم.

مقامات آمریکایی گفته‌اند که در حال بررسی جراحات غیرنظامیان در جنگ شش ۶ ماهه اسرائیل در غزه به‌عنوان بخشی از فرآیندهایی هستند که هدف آن اطمینان از عدم استفاده از تسلیحات ارائه‌شده توسط ایالات متحده در نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه است.

میلر همچنین گفت در مورد هند رجب، به جای اینکه ایالات متحده بررسی خود را انجام دهد، از اسرائیل پرسیده است که در تحقیقات خود به چه چیزی رسیده است. این همان کاری است که ما برای انجام جزئیات جدیدی که توسط واشنگتن پست مطرح شد، به آنها رجوع می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • حماس وتوی آمریکا را محکوم کرد
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم