Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@00:39:43 GMT

سیم کشی دندان مردگان در مصر باستان +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۵۴۰

سیم کشی دندان مردگان در مصر باستان +عکس

خبرگزاری میزان-در تاریخ مصر باستان شواهد بسیار زیادی بر فعالیت دندانپزشکان در آن دوره وجود دارد که در بسیاری از موارد، این روش‌ها پس از مرگ نیز رایج بوده است.

خبرگزاری میزان - ارتودنسی دندان از ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح رایج بوده است. مصری‌ها به ظاهر مردگان خود اهمیت زیادی می‌دادند و به همین دلیل بعد از مرگ، آن‌ها را مومیایی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه‌بر آن سعی می‌کردند دندان‌های متوفی را هم با سیم‌هایی به یکدیگر متصل نگه دارند تا اطمینان پیدا کنند که او به صورت کامل به دنیای مردگان و زندگی بعد از این دنیا منتقل می‌شود.

بیشتر ببنید: رونمایی از اسکلت ۷۵۰۰ ساله شازند

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: فسیل ارتودنسی داندانپزشکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فسیل ارتودنسی داندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها عصر چهارشنبه در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد که در این کنفراس فعالان حوزه موزه‌ها از مناطق مختلف کشور حضور داشتند‌.

استان اردبیل به خاطر پیشینه تاریخی غنی دارای موزه‌های متعددی همچون موزه سنگ، کتابخانه تخصصی بقعه شیخ ‌صفی، مفاخر دینی، مردم‌شناسی و تاریخ طبیعی در شهر اردبیل و موزه صارم‌السلطنه شهر نمین، موزه باستان‌شناسی نیر، موزه باستان‌شناسی خلخال و موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر است.

در این کنفرانس  فعالان و پژوهشگران  در مورد موزه‌ها به بحث پرداخته و راهکارهای لازم را برای توسعه موزه‌ها ارائه دادند.

 

.

 

به دبیرخانه این کنفرانس حدود 120 مقاله ارسال شده که در بخش‌های مختلف بود.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در این کنفرانس اظهار داشت: موزه چینی‌خانه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از قدیم محل نمایش هدایای امپراطوران چین بوده و آن را به عنوان موزه فرهنگی، هنری و قدیمی‌ترین موزه ایران معرفی می‌کنیم.

کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل نیز در این کنفرانس تصریح کرد: موزه‌ها نقش اساسی در معرفی تمدن، تاریخ و فرهنگ دارد و استان اردبیل با موزه‌های خود نقش اساسی در جذب گردشگر داشته است.

احمد محیط طباطبایی رییس کمیته ملی موزه‌های ایران با اشاره به ظرفیت‌های موزه‌های استان اردبیل گفت: اردبیل با این موزه‌ها می‌تواند نقش اساسی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اسکناس دوره ناصرالدین شاه قاجار چه بود و ارزش آن چقدر بود؟
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • گیتی آذرپی درگذشت
  • ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور
  • اصول مراقبت از دندان‌های شیری در کودکان