Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسم رضایی گفت: این استان جوانان کثیری برای دفاع از این خاک فدا کرده که بخش اعظمی از آنها عشایر بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سردار قاسم رضایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: جمهوری اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است، عاشورا اسلام را آبیاری کرد و دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد شهیدپرور و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، افزود: این استان جوانان کثیری برای دفاع از این خاک فدا کرده که بخش اعظمی از آنها عشایر بودند.

جانشین فرمانده ناجا با گرامی داشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، تصریح کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی کسی دنبال تکریم و مدال نبود، در دوران دفاع مقدس رزمندگان دائم الوضو بودند و با ذکرگویی مین ها و توپخانه های دشمن را با غافلگیری خنثی می کردند.

سردار رضایی با اشاره به اینکه این ایام مقدس است، گفت: جنگ تحمیلی بیش از 300 هزار شهید از این کشور گرفت که خون این عزیزان انقلاب را بیمه کرد، جهان استکبار امروز فکر تعرض به ایران را ندارد که همه اینها ناشی از دفاع مقدس و خون شهداست.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال توطئه و نفاق در کشور است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام و حرم الله است، جایی که نفس قدسی ولی باشد حرم الله است.

جانشین نیروی انتظامی بیان داشت: امروز کل مردم جمهوری اسلامی ایران مدافع حرم هستند و با اقتدار در برابر استکبار ایستاده اند ما قدردان همه مردم، ایثارگران و خانواده های شهدا هستیم اگر ایران اسلامی می درخشد به واسطه این عزیزان است.

سردار رضایی با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور ایران برقرار است، گفت: باید قدردان امنیت و نعمت الهی باشیم، علیرغم اینکه در بعضی از کشورهای پیرامونی دشمن توطئه می کند به لطف خداوند همه آنها خنثی می شود.

وی با اشاره به تولید مواد مخدر در کشور افغانستان، خاطر نشان کرد: تولید مواد مخدر با حضور آمریکا در کشور افغانستان به 9 هزار تن رسیده که نشان از توطئه استکبار در مرزهای پیرامونی ایران اسلامی دارد.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به مراسم تشییع با شکوه شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور، گفت: حاج قاسم از مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای عزیز بود و موجب افتخار و مباهات برای کشور شد که همه به این شهید عزیز افتخار می کنیم و ادامه دهنده راهش هستیم.

جانشین فرمانده ناجا با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و اعضای شورای تامین استان در  این مراسم اظهار داشت: امروز تکریم و معارفه دو مجاهد در استان است که اظهارات شورای تامین استان بیانگر اقدامات شایسته مجموعه انتظامی را دارد که از زحمات سردار انصاری و خانواده گرامی این مجاهد قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: سرهنگ کیقباد مصطفایی نیز یکی از افسران شایسته در ناجا است که امیدواریم با حمایت نماینده ولی فقیه، اعضای شورای تامین استان و همچنین پشتوانه مردمی در امور محوله موفق و موید باشند.

گفتنی است سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا در این مراسم از زحمات و تلاش های چند ساله سردار  انصاری تقدیر و سرهنگ کیقباد مصطفایی را به عنوان فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویر احمد معرفی کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانشین ناجا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سیدمحمدحسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به‌ویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار داشت: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش درآورده است.

وی افزود: سکوت خفت‌بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به‌ظاهر بی‌طرف بین‌المللی مایه شرم است و این حوادث به‌خوبی ماهیت جریان‌های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم دیار 15 خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار 15 خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن‌شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب‌الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه‌اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش‌بینی و اجرایی خواهد شد.

محمودی در پایان سخنان خود از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • تولیت آستان قدس رضوی: حضور کمرنگ نوجوانان و جوانان در مساجد از دغدغه‌های دلسوزان کشور است
  • مساجد سنگرهای دفاع از اعتقادات دینی مردم هستند
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی