Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون اجتماعی پلیس فتا توضیحاتی درباره زوایای اصلی ماجرا کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اذیت و آزار دختر جوان توسط یکی از رانندگان شرکت تاکسیرانی اینترنتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر گفت: با توجه به انتشار کلیپ «دزدیده شدن دختر جوان توسط  یکی از رانندگان اینترنتی» در فضای مجازی و ادعاهای مطرح شده توسط دختر جوان که ساکن تهران بود مبنی بر اینکه پس از ثبت سفارش به مقصد تعیین شده طی مسیر توسط راننده مورد اذیت، آزار و توهین قرار گرفته، موضوع در دستور کار این پلیس جهت رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی راننده خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از احضار به پلیس فتا و تفهیم اتهامات وارده، وی منکر هر گونه ارتکاب موارد اتهامی شد و گزارش شاکیه را کذب اعلام کرد و از دختر جوان با عنوان «نشر اکاذیب، تهمت و افترا» اعلام شکایت کرد.

پاشایی گفت: با توجه به طرح شکایت از طرف راننده مربوطه و نظر به مستندات موجود، سیر مراحل قضائی، فنی و انتظامی در خصوص پیگیری پرونده به منظور مشخص شدن همه زوایای واقعه ادعا شده از سوی طرفین در پلیس فتا تهران بزرگ در حال رسیدگی است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خبر داد: با بررسی کارشناسان پلیس فتا در این خصوص، در چند روز آینده اطلاع رسانی از جزئیات این پرونده انجام خواهد شد.

وی یکی از اولویت های اصلی شرکت تاکسیرانی اینترنتی که در کشور مشغول به فعالیت هستند را نظارت و پایش مستمر رانندگان تحت اختیارعنوان کرد و از هموطنان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه و هر گونه تخلفات احتمالی موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  و یا شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به جهت پیگیری به پلیس فتا گزارش دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دختر جوان پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی

رئیس پلیس فتا تهران در ادامه اظهار کرد: لذا از هموطنان عزیز درخواست داریم تا چنانچه با اینگونه پیام‌ها حتی از طرف خانواده خود مواجه گردیدند قبل از واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن را بررسی نمایند چرا که ممکن است شبکه اجتماعی ارسال کننده هک شده باشد.

مهمترین راهکار مقابله با دسترسی غیر مجاز به شبکه‌های اجتماعی، فعالسازی قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای است که در واقع می‌تواند به عنوان یک سپر امنیتی مضاعف برای شما عمل نماید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • فیلم| هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • (ویدیو) هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • ریکاردو در واکنش به احتمال اخراجش از ردبول: وحشت‌زده نیستم
  • بازگرداندن ۳ میلیارد طلا توسط راننده تاکسی آران و بیدگلی
  • بازگرداندن ۳ میلیارد طلا توسط راننده تاکسی آران و بیدگلی به صاحبش