Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، محمد جواد رضایی عنوان نمود : این اداره کل به منظور ارج نهادن به مقام و منزلت شهیدان و غیورمردان هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشتن یاد و خاطره این عزیزان برنامه های مختلفی را در سال جاری با حمایت های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و همکاری تمامی بسیجیان این اداره کل در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح نمود : تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس- طراحی و نصب بنر بر بیلبوردهای جاده ای با مضامین دفاع مقدس- شرکت در جلسات ویدئو کنفرانسی و برنامه های سازمان بسیج کارمندان استان از جمله برنامه های این اداره کل درایام هفته دفاع مقدس می باشد. رضایی در خصوص برنامه های فرهنگی این اداره کل در ایام هفته دفاع مقدس اظهار داشت : آذین بندی و فضا سازی تبلیغی و هنری مناسب در محیط اداری _ ارسال پیام فرهنگی روزانه از طریق فضای مجازی با رویکرد مقاومت _ برگزاری مسابقات فرهنگی _ ساخت مستند از حضور راهداران و رانندگان مازندران در جبهه های حق علیه باطل از دیگر برنامه های اجرایی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس اداره کل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد در شهرستان طبس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.  

وی گفت: قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول 25 کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی وروکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس نیز خبر داد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند اجرایی  شده است.  این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود 18میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا شهرستان فردوس عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول 4.2 کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است..

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • محور هراز بازگشایی شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد