Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، واد یاوری معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج از بازداشت تعدادی از اعضای شورای روستا و کارمندان دهیاری محمودآباد به اتهام دریافت رشوه خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون یکی از اعضای شورای روستا و دو نفر از مشاورین املاک در بازداشت بوده و دیگر متهمان تا زمان انجام تحقیقات تکمیلی به قید وثیقه آزاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره علت این بازداشت‌ها بیان کرد: اوایل امسال گزارشی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در محمودآباد دریافت کردیم که بررسی موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفته و بازدیدهای میدانی از منطقه انجام شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج اضافه کرد: در بافت‌های روستایی قانون نهایتا ساخت سه‌طبقه را مجاز دانسته است ولی در محمودآباد به دلیل تخلفات انجام شده شاهد احداث بناهای ۸ تا ۱۱ طبقه‌ای بودیم.

او ادامه داد: به منظور توقف ساخت و سازها تا بررسی تخلفات، دستورات متعددی از قبیل پلمب ساختمان‌های غیرمجاز، نصب بنرهای هشدار به سازندگان غیرمجاز، کنترل ورود مصالح به روستا، پیگیری الحاق محمودآباد به بافت کرج به منظور نظارت پلیس ساختمان شهرداری بر ساخت و سازها و برقراری مجدد جلسات کمیسیون ماده ۹۹ به منظور رسیدگی به پرونده‌های راکد ساخت و ساز غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.

بازداشت اعضای شورای روستا و کارکنان دهیاری محمودآباد

یاوری با اشاره به محرز شدن فساد در مجموعه دهیاری و شورای روستای محمودآباد بیان کرد: به منظور بررسی جوانب مختلف تخلفات انجام شده پرونده‌ای ویژه در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شد و در نتیجه تحقیقات و مستندات جمع‌آوری شده دستور بازداشت و تعقیب عوامل دخیل در این ساخت و سازها شامل رئیس شورا و چهار عضو شورای روستایی، دو نفر از کارکنان دهیاری محمودآباد و دو نفر از مشاوران املاک منطقه صادر شد.

او با تشریح شیوه انجام تخلفات افزود: مشاورین املاک در واگذاری‌ها با هماهنگی بین خریدار و اعضای شورا و کارکنان دهیاری اقدام به اخذ و پرداخت رشوه از طریق دستگاه کارت‌خوان می‌کردند؛ هم‌اکنون یکی از اعضای شورای شهر و دو نفر از مشاورین املاک در بازداشت هستند و سایر بازداشتی‌ها نیز تا زمان انجام تحقیقات تکمیلی به قید وثیقه آزاد شده‌اند.

معاون دادستان کرج کوتاهی مسئولان را عامل ایجاد و ادامه ساخت و سازهای غیرمجاز محمودآباد دانست و متذکر شد: به همه سازندگان غیرمجاز در این منطقه هشدار می‌دهیم که در رصد اطلاعاتی قرار دارند و قطعاً به زودی به پرونده آنها و تمامی عوامل دخیل در این موضوع رسیدگی خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم قانون پلیس اقتصادی اخبار حوادث اعضای شورای اتهام بازداشت کرج روستا اخبار البرز عکس فیلم ایران زن جوان زن جوان تهران قتل کرونا اخبار تهران اعضای شورای روستا دهیاری محمودآباد کارکنان دهیاری دو نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی نصرآباد پس از انجام کار اطلاعاتی یک شکارچی غیر مجاز را در حین شکار در کوه‌های اطراف روستای نصرآباد شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی او را دستگیر کردند. 

صادقیان گفت: در بازرسی به عمل آمده از محل و خودرو شکارچی یک قبضه اسله شکاری غیر مجاز و تعداد ۲۰ عدد فشنگ کشف شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: افرادی که به صورت غیرمجاز دست به شکار بزنند توسط پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دهیاران خوزستان میزبان مهمانان نوروزی می‌شوند
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روستای نصرآباد
  • مؤسسه نان و ارزاق بهشتی جهت کمک به نیازمندان افتتاح شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • افتتاح مؤسسه «نان و ارزاق بهشتی» برای کمک به نیازمندان با مشارکت سازمان ثبت اسناد
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • تازه‌ترین جزییات از تشکیل پرونده مسکن برای هنرمندان استان تهران
  • دستگیری یکی از اعضای جیش الظلم در هرمزگان
  • دستگيری يکی از اعضای جيش الظلم در هرمزگان