Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده رشت در مجلس باتأکید بر اعلام رسمی خروج از برجام در مقابله با مکانیسم ماشه، گفت: ایران باید امضای خود را از پروتکل الحاقی پس بگیرد، از ان پی تی خارج شود و دوربین های نظارتی که سازمان ملل کار گذاشته را جمع آوری کند، ازطرفی وقتی از برجام چیزی باقی نمانده است حضور بازرسان سازمان ملل که طبق توافقنامه برجام برای بازرسی وارد کشور می شوند باید قطع و بازرسان اخراج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه بحث مکانیسم ماشه آمریکا همزمان با ایام دفاع مقدس مطرح شده است اظهار کرد: مرور رشادت های سالهای دفاع مقدس ایران برای آمریکا اولین اولتیماتوم در مقابل تهدید این کشور با مکانیسم ماشه است.

آمریکا رشادت های دوران دفاع مقدس ملت ایران را مرور کند

وی با تأکید بر اینکه آمریکا به یاد داشته باشد که ایران با تمام کشورهای دیگر فرق دارد افزود: دوران مقاومت ملت ایران در ۸سال دفاع مقدس با وجود تمام مشکلات و کمبودها نشان می دهد که آمریکا با تمام اجانب خود که بیش از ۴۰کشور بودند به تعبیر امام خمینی(ره) هیچ غلطی نتوانست انجام دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران مانند سردار حاج قاسم سلیمانی ملت امام حسین (ع) است و هرگز از مرگ نمی هراسد، آمریکا و عوامل آن بدانند این ملت را به هیچ طریقی نمی توانند وادار به تسلیم کنند، ملت ایران ملت مقاومت است و هرگز از آزادی، استقلال، عزت، هویت و دین خود را از دست نخواهند کشید.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر انچام اقدامی مقتدرانه از جذ انب دولت روحانی و وزیر امور خارجه در مقابل مکانیسم ماشه امریکا بیان کرد: توصیه می کنم دولت ایران رسما اعلام کند در صورت فعال کردن این مکانیسم بطور کامل از برجام نافرجام که دیگر چیزی از آن باقی نمانده است خارج خواهد شد.

برجام تابوتی خالی و بی منفعت

احمدی از برجام بعنوان به عنوان تابوتی خالی، بی منفعت و پرضرر یاد کرد و گفت: سالهای متمادی تمام کشور و حتی به گفته ی خودشان آب خوردن  را معطل برجام کردند، قرار بود سانتریفیوژ، زیرساخت های انرژی و چرخه اقتصادی کشور بچرخد اما راکد و نابود شدند.

اخراج بازرسان سازمان ملل از ایران

عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس، ادامه داد: ایران باید امضای خود را از پروتکل الحاقی پس بگیرد، از ان پی تی خارج شود و دوربین های نظارتی که سازمان ملل کار گذاشته را جمع آوری کند، ازطرفی وقتی از برجام چیزی باقی نمانده است حضور بازرسان سازمان ملل که طبق توافقنامه برجام برای بازرسی وارد کشور می شدند باید قطع و بازرسان اخراج شوند زیرا این امور تنها برای کشور هزینه بردار است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان انقلابی بهارستان طرحی سه فوریتی برای مقابله با اقدامات احتمالی آمریکا در فعال‌سازی مکانیسم ماشه، تدوین کرده‌اند که ان شالله با رای بالا به مرحله اجرا می رسد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مکانیسم ماشه سازمان ملل ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز جمعه و با حضور جمعی از مسؤولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم، پیکر پاک جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

شهید کلیوند عباسی، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد خبر 6082507

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران