Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@06:41:11 GMT

چرا رحمتی خود را سکونشین کرده است؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۶۴۹

چرا رحمتی خود را سکونشین کرده است؟

مربی دروازه‌بان‌های شهرخودرو می‌گوید رحمتی به خاطر شرایط بدنی و مصدومیت زانویی که دارد، آماده بازی کردن برای تیمش نیست.

به گزارش ایسنا، اشکان نامداری، مربی دروازه‌بان‌های شهرخودرو در خصوص این که چرا رحمتی درون دروازه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌ایستد، بیان کرد: در ۴ سال گذشته، ۳ سال مهدی رحمتی را تمرین دادم و شناخت کاملی نسبت به بدن او دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خیلی تلاش و تمرین کرد که به شرایط ایده‌آل برسد اما زانوی او مشکل داشت و توان بازی کردن در پاهایش نداشت.

او ادامه داد: سعی کردیم که دنبال چیزی برویم که در سال‌های آینده برای تیم‌مان به درد بخور است. محمدجواد کیا و صفاییان می‌توانند آینده شهرخودرو را رقم بزنند و ۱۵ سال دروازه این تیم را بیمه کنند. من در این خصوص با رحمتی صحبت کردم و او هم راضی به این کار بود.

نامداری درباره تقابل شهرخودرو برابر الهلال گفت: بعد از یک لیگ طولانی و خسته‌کننده که ۱۶ ماه طول کشیده، به این مسابقات آمدیم. پنجره نقل و انتقالات ما بسته بود و با بازیکن‌های محدودی آمده بودیم در حالی که حریفان ما کاملا مسلح و شرایط جدید به این بازی‌ها آمدند. الهلال بهترین تیم آسیا است و افتخارات زیادی دارد. بازی سختی داریم اما شرایط کرونا باعث شده تا شایعات متفاوتی به وجود بیاید. اگر همه این شایعات هم حقیقت داشته باشد، بازیکنان بومی الهلال کیفیت بالایی دارند و کار ما باز هم جلوی آن‌ها سخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو اشکان نامداری سيدمهدي رحمتي استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که تا پایان نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود و به شدت اینتر را در راه فتح اسکودتو تهدید می‌کرد، پس از یک سلسه نتایج بد حالا به رده سوم سقوط کرده و 17 امتیاز با اینتر فاصله دارد.

یووه امروز در خانه میزبان جنوا، تیم دوازدهم جدول، بود و در صورت پیروزی موقتا بالاتر از میلان به رتبه دوم می‌رسید.

یووه بازی را خوب شروع کرد اما اولین موقعیت جدی بازی را جنوا در دقیقه هفتم خلق کرد. روی ارسال گودمونسون این بانی بود که با ضربه سر دروازه یووه را تهدید کرد ولی شزنی واکنشی به موقع نشان داد و توپ را مهار کرد.

بازی در اختیار یووه بود ولی حملات میهمان خطرناک‌تر بودند. در دقیقه 25 کامبیاسو روی تیر دوم با ضربه سر توپ را به کرنر فرستاد و اگر دخالت او نبود، بازیکن جنوا آماده بود تا دروازه را باز کند.

در ادامه نیمه نخست موقعیت جدی روی دروازه‌ها نداشتیم و بازی بدون گل مساوی شد.

در نیمه دوم و با تغییراتی که مکس آلگری ایجاد کرد، شرایط یوونتوس بهتر شد. در دقیقه 64 شوت ایلینج با بدشانسی به تیر برخورد کرد و چون گلر جنوا هم اثر کوچکی روی توپ داشت، اعلام کرنر شد. کرنری که ثمری برای یووه نداشت.

دو دقیقه بعد روی یک ارسال از راست، ولاهوویچ با ضربه سر تا یک‌قدمی گلزنی پیش رفت اما توپ با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

یووه بدشانس هم بود که در دقیقه 90 شوت مویزه کین به تیر دروازه جنوا برخورد کرد و گل نشد. در دقیقه 93 ولاهوویچ با کارت قرمز داور اخراج شد تا 10 نفره دو دقیقه پایانی را ادامه دهد.

در نهایت این بازی بدون گل مساوی شد و یوونتوس با 59 امتیاز موقتا به رده دوم رفت.

دیگر خبرها

  • خطای شدید روی بازیکن الهلال سیاوش یزدانی را مقره داغ کرد
  • اخراج برابر الهلال کار دست مدافع سپاهان داد
  • مدافع سپاهان هزار دلار جریمه شد
  • خشم مربی الهلال: این‌ها بهانه تیم‌های بازنده است!
  • امیدوارم این نتیجه در سال آینده حفظ شود / بازی جذابی بود
  • یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود
  • ادامه تاریخ سازی در عربستان؛ الهلال دوباره برد!
  • خلاصه بازی الهلال و ضمک+ فیلم
  • یک رکورد بوفون نابود می‌شود!
  • پیروزی‌های پیاپی الهلال ادامه دارد