Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@07:03:48 GMT

عامل به شهادت رساندن «عماد مغنیه» فاش شد +عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۷۴۰

عامل به شهادت رساندن «عماد مغنیه» فاش شد +عکس

خبرگزاری مهر: سایت شبکه المیادین گزارش داد که یک سایت صهیونیستی با نام افشای اسرار امنیتی رژیم صهیونیستی نام عامل به شهادت رساندن عماد مغنیه یکی از فرماندهان نظامی حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۸ را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، فرد مذکور یکی از مسئولان بلند پایه در سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد است که ریاست شرکت «سایبر» را نیز برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش این سایت صهیونیستی آمده است: نام کسی که مسئول ساخت بمب برای هدف قرار دادن عماد مغنیه بود «نعوم‌ای رز» است. وی در آن زمان در سرویس جاسوسی موساد سمت داشت.‌ای رز یکی از مسئولان اجرایی بلند پایه در سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی به شمار می‌آمد به طوری که دستکم ۳۰ سال در سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی فعالیت داشته است. او فرماندهی بخش عملیات تکنولوژی با هدف افزایش قدرت سایبری را نیز برعهده داشته است.

وی بعد از ترک موساد، مانند دیگر مسئولان سابق جاسوسی، به شرکت امنیت سایبری XM Cyber پیوست.

منبع: فردا

کلیدواژه: عماد مغنیه عامل شهادت سایت صهیونیستی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به مأموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

استعفای بالاترین مقام اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت خود، نخستین مورد از استعفای مقامات ارشد نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه است.

کد خبر 6085319 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۲۶ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه