Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:44:38 GMT

ضریب نفوذ اینترنت در قزوین ۸۷ درصد است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۷۷۹

ضریب نفوذ اینترنت در قزوین ۸۷ درصد است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی امیری ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: درحالی که میانگین ضریب نفوذ اینترنت در کشور ۸۵ درصد است این رقم در قزوین ۸۷ درصد است.

وی با بیان اینکه نزدیک بیش از ۶۵۰ هزار نفر در قزوین در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، افزود: نزدیک به ۶۴ درصد از این شبکه‌ها به عنوان سرگرمی استفاده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حدود ۱۱ درصد از این فضا به عنوان محلی برای کسب و کار و ۹ درصد نیز برای کسب خبر استفاده می‌کنند.

امیری تأکید کرد: مقام معظم رهبری در آخرین اظهار نظر خود در رابطه با فضای مجازی این فضا را مرحله تمدنی جدید نامگذاری کرده‌اند که این نشان از دید عمیق ایشان نسبت به این فضا دارد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اهمیت مدیریت فضای مجازی اضافه کرد: امروز افرادی در فضای مجازی مخاطب دارند و الگوسازی می‌کنند که در فضای حقیقی اصلاً جایگاه و ظرفیتی برای آنها قائل نیستیم و این بدین معناست که در حوزه تولید محتوا باید اقدامات جدی صورت بگیرد.

وی گفت: باید کمیته‌ای تخصصی برای شناسایی ظرفیت‌های تولید محتوا و همچنین ساماندهی او تشکیل شود.

وی یادآور شد: حمایت از تیم‌های فعال تولید محتوا، رصدگر و انتشار و همچنین تولید محتوا باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار بگیرد تا شاهد یک کار اثرگذار باشیم.

کد خبر 5028382

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مرتضی امیری قزوین اینترنت ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه تولید محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟

فرارو- کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان همچنان یکی از موردتوجه‌ترین اشخاص در فضای مجازی و حقیقی است. او از زمانی که به عربستان رفته، تمرکز رسانه‌ای را متوجه این نقطه از دنیا کرده است.

به گزارش فرارو، کریستیانو به واسطه دنبال کننده‌های فراوان در فضای مجازی همواره سوژه منحصر به فردی در این دنیای مجازی محسوب می‌شود و گهگاهی هم از او تصاویری منتشر می‌شود که موجب شگفتی است. یکی از این وقایع مربوط به همین تصاویر است؛ از او عکس‌هایی منتشر شده که کریستیانو را با ریش نشان می‌دهد و قیافه‌اش کاملا دگرگون شده است. اگرچه این تصاویر حسابی مورد توجه قرار گرفته، ولی مشخص است که کار، کار هوش مصنوعی است. مرور تصاویر پیشین رونالدو در صفحه اینستاگرامش، غیرواقعی بودن رونالدو با ریش‌های خاصش را نمایان می‌کند.

دیگر خبرها

  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • داستان غمگین اینترنت؛ از شایعه تا واقعیت قطعی اینترنت و فیلترینگ
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان
  • فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟
  • (عکس) تصاویر وایرال شده از کریستیانو رونالدو با ریش؛ ماجرا چیست؟