Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@14:00:05 GMT

رشد ۴۰ درصدی تعداد جوازهای تاسیس صادره

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۸۰۰

رشد ۴۰ درصدی تعداد جوازهای تاسیس صادره

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) درصد تغییرات شاخص های اصلی صنعت، معدن و تجارت کشور را در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل اعلام کرد که بر این مبنا میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره ۶۹.۹ درصد افزایش و تعداد جوازهای تاسیس صادره نیز ۴۰.۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از شاتا، میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری صادره در پنج ماه نخست امسال بالغ بر ۳۲۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیارد ریال بوده است که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۶۹.۹ درصدی در این بخش را نشان می دهد.

همچنین میزان اشتغال ثبت شده پروانه های بهره برداری صادر شده در این مدت ۴۱ هزار و ۸۵۸ مورد بوده که نشان از افزایش ۳.۷ درصدی این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

در این گزارش تعداد جواز های تاسیس صادر شده در پنج ماهه اول امسال، ۱۴ هزار و ۸۰۶ فقره اعلام شده که رشد ۴۰.۳ درصدی را نشان می‌دهد.

پیش بینی سرمایه گذاری جواز های تاسیس صادره ۱۷۵۹.۶ هزار میلیارد ریال بوده است که می تواند زمینه اشتغال ۳۲۲ هزار و ۳۷۱ نفر را فراهم کند.

بر اساس این گزارش میزان رشد سرمایه گذاری جواز های تاسیس صادره در پنج ماهه اول امسال ۳۱.۵ درصد و همچنین افزایش میزان اشتغال این بخش ۲۹.۴ درصد بوده است.

طبق گزارش اعلام شده از سوی معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، در پنج ماهه اول امسال، تعداد ۲۳۸ هزار فقره جواز صنفی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰.۲ درصدی نشان می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پروانه بهره برداری صنایع تاسیس صادره سرمایه گذاری پنج ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یوسفی در نشست ایمنی راه‌های استان همدان افزود: ۸۸۷ نقطه حادثه خیز در کشور وجود دارد که از این تعداد ۵۱ نقطه متعلق به استان همدان است.

او تأکید کرد: از این تعداد تاکنون ۳۱ نقطه اصلاح و رفع موانع شده است.

معاون عمرانی استانداری استان همدان با اشاره به اینکه در نوروز امسال ۶ درصد کاهش تردد در استان داشتیم، تصریح کرد: در نوروز سال گذشته ۱۹ نفر در تصادفات جاده‌ای استان کشته شده اند که این تعداد در نوروز امسال ۱۲ نفر بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • سهم ۳۲.۶ درصدی بخش کشاورزی از اشتغال استان زنجان
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • اصلاح و رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان