Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه ورزشی آزادی اقدام به برپایی نمایشگاه رشادت های دلیر مردان این مرزو بوم در ساختمان اداری مجموعه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  دوران دفاع مقدس یکی از بهترین و پرافتخارترین برگ‌های زرین تاریخ ایران اسلامی است در همین راستا اداره روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی اقدام به برپایی نمایشگاه رشادت های دلیر مردان این مرزو بوم در ساختمان اداری مجموعه نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پوستر های متناسب با این ایام نیز در تابلوهای اعلانات ساختمان اداری در جهت حفظ آثار و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس جهت استفاده عموم همکاران و اربابین رجوع نصب گردید تا مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید