Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@04:28:09 GMT

شهریار مغانلو بامداد سه شنبه پرتغالی می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۸۲۲

شهریار مغانلو بامداد سه شنبه ایران را به مقصد پرتغال ترک خواهد کرد تا عضویت در تیم جدید خود را قطعی کند.

به گزارش طرفداری، مهاجم بلند قامت پیکانی ها قطعا یکی از مهم ترین و البته پر مشتری ترین بازیکنان لیگ نوزدهم بود. شهریار مغانلو که در نهایت با دو گل کمتر نتوانست به عنوان آقای گلی بازیهای لیگ دست پیدا کند برای انتخاب تیم جدید خود پیشنهادات فراوانی داشت و در حالی که گفته می شد او به احتمال زیاد یکی از پیشنهادات داخلی خود را انتخاب خواهد کرد این اتفاق در نهایت نیفتاد تا او  به عنوان جدیدترین لژیونر فوتبال ایران معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار برای ادامه دوران فوتبال خود لیگ حرفه ای پرتغال را انتخاب کرد و به همین منظور  او فردا شب (بامداد سه شنبه) به سوی پرتغال پرواز خواهد کرد. ساعت دقیق حرکت شهریار البته ساعت 1 بامداد سه شنبه خواهد بود و او برای حضور در تست پزشکی تیم سانتاکلارا  و عقد قرارداد با این تیم از تهران خارج خواهد شد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بامداد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی

پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • مغانلو متخصص گلزنی در دربی اصفهان (ویدیو)
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • خلاصه بازی سپاهان و ذوب‌آهن + فیلم
  • شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان
  • روز شنبه به‌عنوان روز دوم تعطیلات رسمی انتخاب شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه بامداد شنبه شارژ می‌شود
  • شرکت پرتغالی: گروه کارکنان کشتی توقیف‌شده در امن و امان هستند
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت ماه بامداد شنبه شارژ می شود
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بامداد شنبه شارژ می‌شود