Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهرا مورینیو با یکی دیگر از شاگردان خود اختلاف پیدا کرده است. سرمربی پرتغالی اسپرز یک سرباز پر تلاش مثل لینگارد می خواهد. 

دله آلی برای دومین بازی متوالی از ترکیب تاتنهام کنار گذاشته شد و این حیرت بازیکنان این تیم را به همراه داشته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، آلی که در بین دو نیمه بازی با اورتون در هفته اول لیگ برتر تعویض شد، جایی در ترکیب تیمش در مسابقه انتخابی لیگ اروپا نداشت و حالا در بازی با ساوتهمپتون هم در بین 18 بازیکن انتخابی ژوزه مورینیو دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلی در بین هم تیمی هایش چهره محبوبی است و حالا هم تیمی های او نگران هستند که این بازیکن در صورت ماندن در باشگاه، از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شود. در حالی که پاری سن ژرمن قبلا به آلی ابراز علاقه کرده است، اینتر میلان هم به قرض گرفتن او به مدت یک فصل علاقه دارد. 

همکاری دوباره مورینیو و لینگارد، این بار در لندن؟

در همین حال راب داوسون، خبرنگار نزدیک به باشگاه منچستریونایتد می گوید مورینیو از دنیل لوی خواسته است تا شرایط انتقال جسی لینگارد به تاتنهام را جویا شود. مورینیو قبلا در دوران حضورش در اولدترافورد نشان داد که اعتقاد خاصی به لینگارد دارد. گفته می شود مذاکرات منچستریونایتد و تاتنهام به صورت غیر مستقیم و توسط واسطه ها آغاز شده است. لینگارد که جایگاه خود را در ترکیب اصلی شیاطین سرخ از دست داده است، می خواهد با هدف بازی کردن مستمر به تیم دیگری منتقل شود. زنیت سنت پترزبورگ نیز یکی دیگر از مشتریان او محسوب می شود. البته اوله گونار سولسشر به لینگارد گفته است که می خواهد او را در تیم نگه دارد و به اندازه کافی فرصت بازی کردن را در اختیار او قرار خواهد داد. 

لینگارد دوست ندارد باشگاهی که فوتبالش را از آن آغاز کرد ترک کند ولی از سوی دیگر در 27 سالگی خودش را لایق فرصت بیشتری برای بازی کردن می داند. لینگارد با زدن 13 گل طی 48 بازی در فصل 18-2017، بهترین فصل دوران حرفه ای خودش را زیر نظر مورینیو تجربه کرد. لینگارد یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد در تست آمادگی جسمانی پس از بازگشت از تعطیلات بود ولی با این حال در بازی با کریستال پالاس مورد استفاده قرار نگرفت. منابع مطلع می گویند اقدام تاتنهام برای جذب لینگارد به پیدا شدن یک مشتری برای دله آلی بستگی دارد. 

همچنین بخوانید:

 منچستریونایتد پیشنهادات رسیده برای جسی لینگارد را بررسی می کند

جسی لینگارد: دوست دارم در منچستریونایتد بمانم

تاتنهام دله آلی را به رئال مادرید برای جذب گرت بیل پیشنهاد داده است

ژوزه مورینیو به دله آلی: ثبات نداری و یک روز از این سبک زندگی پشیمان خواهی شد!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس

فوتی هدلاینز طرحی را منتشر کرده که ظاهرا پیراهن اول اسپرز در فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

طرح کیت اول تاتنهام برای فصل 25-2024 لو رفت.

طرفداری | فوتی هدلاینز مانند هر سال انتشار طرح های لو رفته از پیراهن فصل آینده تیم ها را شروع کرده است. این بار نوبت به تاتنهام رسید تا فوتی هدلاینز طرح پیراهن اول آن را منتشر کند. در ادامه این مطلب عکسی از طرح منتشر شده پیراهن اول اسپرز را مشاهده می‌کنید.

طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴-۲ شفیلدیونایتد
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد