Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی با العین بازی بسیار مهم و از آخرین شانس‌های ما برای صعود به مرحله بعد است. دو بازی آخر العین را دیدیم و این تیم را تیم شایسته‌ای می‌دانیم. العین یکی از تیم‌های با کیفیت غرب آسیا است.

مربی سپاهان ادامه داد: با نهایت احترام برای این تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم چون اگر چنین اتفاقی برای ما نیفتد صعودی در کار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین اهمیت بازی و سه امتیاز آن کاملا برایمان مشخص است. با نهایت تلاش می‌رویم که سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد فشار بالای مسابقات آسیایی عنوان کرد: شما وقتی به عنوان مربی یا بازیکن وارد لیگ قهرمانان آسیا می‌شوید باید تحمل چنین فشارهایی را داشته باشید. این‌ها موارد تازه‌ای نیست. هم بازیکنانمان با تجربه هستند و هم اینکه کادرفنی ما این مسائل را می‌داند و می‌داند که چگونه باید با آن کنار بیایند.

توتونی ادامه داد: بعد از دو بازی که بچه‌های ما انجام دادند و عملکرد خیلی خوبی هم داشتند ولی به شایستگی‌هایشان نرسیدند طبیعتا روی ذهن آن‌ها اثر گذاشت. اما باید بدانیم که باید به جلو نگاه کنیم، از بازی‌های گذشته درس بگیریم و به آینده‌مان فکر کنیم.

مربی سپاهان در مورد گرمای هوای قطر و سیستم سرمایش ورزشگاه محل مسابقه گفت: امکانات خیلی خوبی برای انجام بازی‌ها وجود دارد. به باشگاه السد و فدراسیون فوتبال قطر تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه اگر تیم السد در بازی خودش به پیروزی برسد، سپاهان شانسی برای صعود نخواهد داشت، عنوان کرد: بله، همینطور است. ما این مساله را می‌دانیم ولی انسان به امید زنده است و امیدواریم اتفاقاتی بیفتد که شانسی برای صعود داشته باشیم.

توتونی در مورد وضعیت محسن‌الغسانی به عنوان اولین بازیکن عمانی شاغل در فوتبال ایران اظهار داشت: چندروز پیش هم به سوالی در مورد او پاسخ دادم. الغسانی مثل بقیه بازیکنانمان، بازیکن با‌کیفیتی است. برای سال آینده هم قرارداد دارد و در تیم ما خواهد ماند. او جای پیشرفت خیلی بیشتر از این‌ها را دارد. در صددیم به او کمک کنیم که پیشرفت کند. همانطور که انتظار داریم او به باشگاه ما کمک کند.

عزت‌الله پورقاز نیز در مورد بازی فردا مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی سختی را پیش رو داریم. العین تیم شایسته و قابل احترامی است. ما در روزهای اخیر تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را برای این بازی انجام دادیم. نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بررسی کردیم. همه تلاشمان را می‌کنیم که سه امتیاز بازی را بگیریم و امیدوار به صعود باشیم.

مدافع سپاهان در مورد سیستم سرمایش ورزشگاه محل بازی گفت: به باشگاه السد و فدراسیون و مجموعه فوتبال قطر تبریک می‌گویم که امکانات خیلی خوبی را در اختیار بازیکنانی که در این تورنمت حاضر هستند قرار داده است. تمرینات ما در فضای  باز انجام می‌شود و سرمایشی نیست. کمی کار سخت است اما برای بازی در چنین محلی با یک سرمایش خوب قطعا روند بازی بازیکنان را بهتر می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال ورزش اصفهان سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، عباسعلی ربیعی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان گفت: محمد جواد حسین‌نژاد در دیدار مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت کشیدگی کشاله پای راست شد. این بازیکن در روزهای گذشته بهبودی چشمگیری داشته و روند درمان او بسیار مثبت است.


وی افزود: تلاش ما این است که با فعالیت‌های درمانی، محمدجواد حسین‌نژاد به بازی سپاهان مقابل پرسپولیس برسد.
پزشک تیم فوتبال سپاهان گفت: رضا اسدی نیز که در تمرینات پیش از دیدار مقابل ملوان بندر انزلی از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدومیت شده و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را دنبال می‌کند.

وی افزود: این بازیکن نیز در روزهای گذشته بهبودی قابل توجهی داشته اما همچنین در حال درمان است و تلاش می‌کنیم هرچه سریعتر وارد تمرینات گروهی شود.


ربیعی در خصوص آخرین وضعیت فرشاد احمدزاده که در بازی یکشنبه شب سپاهان مقابل ملوان بندر انزلی دچار مصدومیت شد، تصریح کرد: این بازیکن نیز در بازی روز یکشنبه دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن چپ شد. MRI از او گرفته شد و در حال حاضر فعالیت‌های درمانی او انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه تلاش ما این است که احمدزاده هرچه سریعتر به تمرینات اضافه شود، گفت: این بازیکن به بازی بعدی سپاهان در لیگ برتر می‌رسد اما در خصوص حضور این بازیکن در بازی روز جمعه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی در جام حذفی هنوز قطعیتی وجود ندارد و در روزهای آینده وضعیت قطعی او اعلام می‌شود.


ربیعی خاطرنشان کرد: محمد دانشگر نیز روند درمانی خود را طی می‌کند و امکان حضورش او در ترکیب سپاهان در روزهای آینده مشخص می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد