Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:07:53 GMT

رونمایی از تیم جدید بیت‌آشور؛ استیون به ایران نیامد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۹۴۷

رونمایی از تیم جدید بیت‌آشور؛ استیون به ایران نیامد

به گزارش ایرنا، استیون بیت‌آشور مدافع ایرانی-آمریکایی پیشین تیم لس آنجلس با قراردادی یک ساله به تیم کلرادو رپیدز پیوست.

شایعاتی پیرامون این بازیکن ۳۳ ساله شنیده می‌شد که ممکن است به تراکتور بپیوندد اما با قطعی شدن این انتقال همه چیز منتفی شد. بیت‌آشور در جام جهانی ۲۰۱۴ همراه تیم ملی فوتبال ایران در برزیل حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن سابقه حضور در تیم‌های لس آنجلس، تورنتو، ونکوور وایتکپس، سن خوزه ارث‌کوئیک و سن‌خوزه فروگس را در کارنامه خود دارد و موفق شده جام‌های متعددی را به دست بیاورد.

تیم جدید او در سال ۲۰۱۹ شانزدهم شد و نتوانست به پلی‌آف برسد. آنها هم اکنون در کنفرانس غرب در بین ۱۲ تیم در رده ششم قرار دارند و صبح امروز با ۲ گل به ال‌ای گلکسی باختند.

برچسب‌ها تراکتورسازی ایالات متحده آمریکا تورنتو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی ایالات متحده آمریکا تورنتو تراکتورسازی ایالات متحده آمریکا تورنتو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مترو، هریسون فورد نخستین نقش‌آفرینی خود را در نقش ایندیانا جونز در «مهاجمان صندوق گمشده» در سال ۱۹۸۱ انجام داد و پس از آن در ۴ فیلم دیگر این مجموعه هم جلوی دوربین رفت.

اکنون مشخص شده که تام سِلِک ابتدا برای ایفای نقش این ماجراجوی نمادین انتخاب شده بود، اما او نقش را نپذیرفت.

این بازیگر که پس از آن در سریال‌هایی چون «فرندز»، «نجیب‌زادگان» از ۲۰۱۰ تا کنون و «سه مرد و یک بچه» بازی کرده است، در بخشی از کتاب خاطراتش که به زودی با عنوان «هیچ وقت نمی‌دانی» منتشر می‌شود، درباره مسیر حرفه‌ای خود نوشته و فاش کرده که قرار بود او نقش ایندیانا جونز را ایفا کند.

وی که اکنون ۷۹ ساله است توضیح داده که در برابر استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس فیلمنامه ایندیانا را خوانده است، اما بیشتر نگران این بوده که آیا پایلوت سریالش به نتیجه می‌رسد یا خیر.

وی گفته است: استیون صفحات تست را به من داد و گفت نگران نباشم و تمام زمانی را که لازم دارم صرف کنم. کمد لباس هم منتظر من بود؛ کلاه و ژاکت چرمی که به من کمک کرد تا آن دوره را درک کنم.

جای تعجب نیست که تام این ۲ را تحت تاثیر قرار داد و تست او پذیرفته شد و هالیوودهای مشهور این نقش را به او دادند.

پس از آن تام سلک تمام فیلمنامه را دریافت کرد و بلافاصله به شخصیت ایندی وصل شد و همه چیز را فوق‌العاده نامید اما گفت که باید منتظر «مگنوم پی» بماند.

زمانی که وی در حال بررسی نقش بود، برای «مگنوم پی» هم به صورت رسمی انتخاب و قرار شد فیلمبرداری این سریال را بلافاصله شروع کند. به همین دلیل هریسون فورد برای نقش ایندی دعوت شد.

پس از آن، او در نقش همراه سابق مونیکا گلر، ریچارد برک در ۱۰ قسمت از سریال «دوستان» بازی کرد و بیش از یک دهه نقش فرانک ریگان در «نجیب زادگان» را به تصویر کشید، و در «لاس وگاس» نقش ای جی کوپر را بازی کرد.

هریسون اولین نقش‌آفرینی خود به عنوان شخصیت اصلی ایندیانا را سال ۱۹۸۱ انجام داد و به ۴ دنباله آن هم بازگشت که آخرینش فیلم «گردونه سرنوشت» در سال ۲۰۲۳ بود.

وی سال پیش در جشنواره فیلم تائورمینا از تام برای بازی «مگنوم» تشکر کرد چون موجب شد تا او بتواند به یک عمر ماجراجویی با ایندیانا ادامه دهد. وی گفت: چطور نقش را به دست آوردم؟ تام سِلِک این نقش را گرفته بود، اما درکنارش مجبور به بازی در یک سریال تلویزیونی شد و نتوانست از آن قرارداد خارج شود.

من گزینه دوم بودم و از تام بسیار سپاسگزارم. متشکرم، تام، رفیق. اگر داری می‌شنوی باز هم از تو متشکرم.

هریسون توضیح داد که جورج لوکاس شخصاً با او تماس گرفت و و گفت می‌خواهم فوری فیلمنامه را بخوانی، یک ساعت دیگر آن را بخوان. وی افزود: من هم نشستم و یک ساعت آن را خواندم و او گفت: می‌خواهم به خانه استیون اسپیلبرگ بروی و با او صحبت کنی. من به خانه استیون اسپیلبرگ رفتم، قبلاً او را ندیده بودم. حدس می‌زنم، حدود یک ساعت بعد، نقش را گرفته بودم.

هریسون فورد تایید کرده که این فرنچایز به طور رسمی به پایان رسیده و گفت: «گردونه سرنوشت» آخرین فیلم این مجموعه است و این آخرین باری است که من نقش این شخصیت را بازی می‌کنم.

کد خبر 6083352

دیگر خبرها

  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • چرا نماینده طالبان برای مذاکره درباره حقابه هیرمند به ایران نیامد؟ + جزئیات
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • با بازیکنان 13 ساله به لیگ برتر استان صعود کردیم!
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت