Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در جلسه بررسی طرح هادی آبیز از رفع نیاز مسکن شهر آبیز در قالب چند برنامه کاری خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از حوزه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای استان و همچنین فرماندار شهرستان به همراه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبیز به ارائه طرح‌های خود در این زمینه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از طرح مباحث کارشناسی مقرر شد از ظرفیت‌های موجود شهر حداکثر استفاده را ببریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی عنوان داشت: تعیین تکلیف واحدهای نیمه‌کاره رها شده، املاک واگذاری شده با کاربری مسکونی بلااقدام و همچنین واحدهای فرسوده از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

میرجعفریان افزود: چنانچه در قالب درجاسازی در اینگونه واحدها نیاز مسکن شهر رفع نشود، نیازسنجی‌های واقعی صورت می‌گیرد تا مشکل مسکن اهالی آبیز حل گردد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های متولی مکلف شده‌اند طی جلسات کارشناسی و پایش و بررسی‌های میدانی، نیازهای واقعی را رصد نموده و بانک اطلاعاتی جامعی در این زمینه تهیه کنند.

گفتنی است جلسه بررسی طرح هادی آبیز، پیرو سفر چند روز گذشته استاندار- ۲۵ شهریور- به این شهر و ابلاغ دستورات لازم مبنی بر رفع مشکل تأمین زمین و احداث مسکن مورد نیاز اهالی شهر برگزار شد.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آبیز مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عباس سارانی گفت: طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس برای تامین بخشی از نیاز این شهر در افق ۱۴۱۰ به میزان حدود ۲.۱ میلیون متر مکعب در سال (معادل ۱۰۰ لیتر بر ثانیه)، در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی قرار گرفته است.

وی با اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی این طرح آبرسانی افزود: مسیر انتقال آب از یکی از دشت‌های مجاور شهر طبس به طول ۳۲ کیلومتر است که تاکنون حدود ۱۰ کیلومتر آن اجرا شده همچنین مناقصه خرید لوله با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان برگزار و برنده نیز مشخص شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: خطوط جمع آوری به طول هفت کیلومتر، مخزن جمع آوری هزار مترمکعبی و خط انتقال به قطر ۴۰۰ میلی متر از جنس چدن داکتیل به طول ۳۲ کیلومتر از مشخصات فنی این طرح است.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری شده در صورت تخصیص کامل اعتبار، طرح تنش آبی طبس تا پایان تابستان سال جاری تکمیل شود گفت: در مجموع برای این طرح ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

سارانی افزود: خراسان جنوبی با تداوم خشکسالی‌های مستمر و کاهش ذخایر منابع آب زیرزمینی در چند شهر از جمله طبس دچار تنش آبی شده که با توجه ویژه دولت سیزدهم در تلاش هستیم در زمینه آب شرب، بخشی از مشکلات کم آبی این شهر کاسته شود.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ و سفر دوم استانی ۲۴ و ۲۵ آذر ۱۴۰۱ انجام شد که مصوبات راهگشایی در حوزه زیرساختی و عمرانی برای این استان به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • برداشت گیاه دارویی گل گاو زبان از باغ های آبیز
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • برگزاری جلسه هم اندیشی دفاتر انرژی بلوک ۱ کشور
  • جلسه هم‌‍اندیشی برگزاری نکوداشت دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی برگزار شد
  • نگرانی رئیس نظام پزشکی از عدم تمایل پزشکان به ۳ رشته‌ تخصصی
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات