Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کردستان، در صورت تأیید نهایی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور تحت عنوان جام یادگار امام (ره) از روز هشتم مهرماه آغاز به کار خواهد کرد.

با اعلام رئیس سازمان لیگ کشتی در رشته فرنگی ۱۰ تیم در ۲ گروه حضور دارند که مسابقات لیگ فرنگی هفتم مهر وزن‌کشی شده و طی روزهای هشتم و نهم مسابقات دور رفت در گروه (الف) به میزبانی خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد و تا ۲۴ مهر دور رفت به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس سازمان لیگ کشتی، دور نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز بعد از رقابت‌های جهانی کشتی صربستان برگزار می‌شود و در آن مقطع بر اساس وضعیت وقت سلامتی جامعه و ویروس کرونا، تصمیم گرفته خواهد شد که مسابقات به صورت رفت و برگشت یا متمرکز برگزار شود.

از سوی سازمان لیگ کشتی شهر سنندج به عنوان میزبان دور رفت رقابت‌های کشتی لیگ برتر کشور در گروه (ب) رشته فرنگی مشخص شده و این مسابقات از روز ۲۳ مهرماه آغاز به کار خواهد کرد.

تیم صبانور به عنوان نماینده استان کردستان در بیستمین دوره مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در گروه (ب) این رقابت‌ها با تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و احتشام گستر خوزستان رقابت می‌کند.

برنامه دیدارهای این گروه از سوی سازمان لیگ اعلام شد و نماینده کردستان در روز ۲۳ مهرماه و در اولین رویاروی خود به مصاف تیم دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت.

کد خبر 5028313

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی لیگ کشتی سنندج ورزش و جوانان کردستان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه سازمان لیگ لیگ برتر دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد

با توجه به کارنامه سعید اسماعیلی، حالا مصاف انتخابی محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی برای رسیدن به دوبنده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی قطعی است و حالا فقط سرمربی تیم ملی باید درمورد چگونگی این رویارویی پیشنهاد بدهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اسماعیلی از ابتدای بهمن ماه، بعد از سپری کردن چند ماه محرومیت در پی تداخل دارویی، بار دیگر به تشک بازگشت.

کادر فنی تیم ملی عنوان کرده بود این کشتی‌گیر باید در هر مسابقه‌ای که در آن شرکت می‌کند، طلا بگیرد تا وارد چرخه رقابت با محمدرضا گرایی نفر اول وزن 67 کیلوگرم شود.

گرایی که کیلوهای زیادی از وزن بدنش را کم می‌کند، طی دو سال اخیر و در چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی برای مسابقات جهانی 2022 و 2023 بلگراد، صرفاً در مسابقات بین‌المللی در وزن 72 کیلوگرم کشتی گرفت تا وزن کم نکرده و یک بار در سال سر وزن قانونی کشتی بگیرد که همان رقابت‌های جهانی باشد، اما در چرخه 2024، در صورتی که سعید اسماعیلی قهرمان جام وهبی‌امره و مسابقات قهرمانی آسیا می‌شد، آنها باید با هم برای دوبنده تیم ملی در رقابت باشند که همین اتفاق افتاد و اسماعیلی هر دو مسابقه را با مدال طلا تمام کرد.

طبق چیزی که قبلاً عنوان شده، فدراسیون کشتی منتظر اعلام سرمربی تیم ملی در مورد چگونگی رقابت این دو نفر خواهد بود. اینکه آنها مسابقه انتخابی مقابل هم در داخل ایران داشته باشند و یا اینکه هر دو به یک جام بین‌المللی اعزام شوند و کشتی‌گیری که عملکرد بهتری داشت به عضویت تیم ملی درآید، چیزی است که حسن رنگرز و کادرش در مورد آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید در این زمینه به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده و مسیر پیش روی این دو نفر برای عضویت در تیم المپیکی را روشن کند.

محمدرضا گرایی آخرین طلایی کشتی ایران در المپیک بوده که در توکیو تنها مدال طلای کشتی آزاد و فرنگی را به دست آورد.

او در سال‌های بعد از طلای المپیک، یک طلا، یک نقره و یک برنز جهانی را در مسابقات جهانی 2021 اسلو، 2022 و 2023 بلگراد در وزن 67 کیلوگرم به دست آورد و خودش توانست سال گذشته در صربستان سهمیه المپیک را هم بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد